Gå til innhold

En del av slimproppen eller??

j84 <3 2 nydelige prinsesser<3

Anbefalte innlegg

Sorry ekkle detaljer, men regner med dere er vant til sånne spm nå når vi alle er rimelig nær termin egentli (bare en måned igjen uannsett jo;)

men iallefall, nå når jeg hadde vært på do å var ferdig så oppdaget jeg (når jeg reiste meg opp) at det hang en tja hva skal jeg si en "klædd", heheh eller en klomp der nede. konsistensen var veldig seig og hvitgjennomskinnende, på størrelse med en tommelfingernegel.

kan det være endel av slimproppen,eller må det være blod i den. å må hele proppen gå for at det skal være den`? er slimproppen stor forestn??

hmm jaja ekkle detaljer, men hva har vi vel ikke måtte tåle av nye og ekkle eller ubehageligheter iløpet av disse svangerskapsukene?? hihi

takknemlig for svar=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7276923-en-del-av-slimproppen-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg heller. Til tross for at jeg er 3.gangs har jeg aldri sett noe til denne slimproppen.. Jeg går nå med 3 cm åpning, og det betyr jo at denne proppen må ha gått, men jeg har ikke sett noe til den..

Men det høres jo veldig slimpropplignende ut da.. :-)) - og jeg har hørt at hele greia (hvor stor er en slik propp, egentlig???) ikke trenger gå på en gang, men kan komme litt etter litt..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...