Gå til innhold

Camas...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett etter deg den siste tiden her inne, så det var godt å høre at alt gikk fint med deg på lap :) - Beklager at jeg ikke helt husker, - men hvor tok du lap?

Så fint å høre at de ikke fant noen "feil" - da har dere fortsatt mulighet til å få klaff på egenhånd. Jeg gleder meg veldig til å få noen svar nå.

Hva sa du til arbeidsgiver? Det er nesten det jeg gruer meg mest til...

Stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sann

Så koselig å se navnet mitt i overskriften, hi,hi....

Jeg tok lap på Bærum Sykehus. Jeg var som sagt kjempe fornøyd med behandlingen og det var jo også en fordel at ventetiden var mye kortere kun 4 uker.

Forstår godt at du gleder deg til å få svar. Jeg må si at det føles som jeg har tatt av mange tunge steiner fra mine skuldre når dette var unnagjort. Og uansett resultat så er det bedre å vite enn ikke vite, også må vi bare håpe at du også får en positiv tilbakemelding!

Jeg fortalte det til arbeidsgiver, og er veldig glad for at jeg gjorde det, fikk masse støtte. Men jeg har et godt forhold til sjefen min og det gjorde at det var lettere å bestemme seg.

Når skal du inn? Du må fortelle hvordan det går.

Lykke til!

Skrevet

Venter fortsatt på innkalling jeg og har bestemt meg for å se an et par uker til før jeg maser...

Så flott at arbeidsgiver støttet deg. Det siste man trenger i vår situasjon er folk som ikke forstår...

Ble det bestemt videre behandling etter lap?

Skrevet

Jeg skal til oppfølging hos gyn, så jeg regner med at det blir pergo eller noe sånt hvis det ikke ordner seg av seg selv. Mange blir jo gravide etter lap så jeg krysser fingrene og håper jeg er en av dem ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har jeg vært på riksen for første gang. Der var de super-hyggelige, og den første timen gikk veldig greit (samtale og g.u.). Nå blir det lap. om ca 6 uker og jeg gleder meg inmari til å bli ferdig med det. Da får jeg liksom svar på hva/om det er noe feil med meg. Veldig godt å være i gang!

Har du fått pergo ennå? Jeg har gått på 2 kurer uten at det hjalp oss, men jeg er klar for en dobbelkur på siste forsøk:) Tar nok den i januar/februar (avhengig av når jeg skal ha lap.)

Håper du får en fin jul!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...