Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Lille var og fikk 5 mnd vaksine i går, og fikk i natt 39 i feber. Har ikke gitt noe febernedsettende enda, siden det ikke virket som om hun hadde noe veldig ubehag. I dagmårres var tempen 38,2. Bare lurer på hva jeg bør gjøre.....lite klær, masse klær?, gi medisin eller ikke?, andre ting jeg bør være obs på?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Stakkars liten. Men det er veldig vanlig å få feber etter vaksine. Vær obs på at hun drikker en del vann, og ikke ha for mye klær på. Vanlige klær i et "kjølig" rom pleier jeg. Ca.19-20 grader... Gi gjerne paracet i ettermiddag om feberen fremdeles er tilstede. Feberen blir ofte høyere om kveld/natt.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Hvis det virker som hun ikke plages noe særlig med feberen så ville jeg bare ha sett det an jeg og ikke gitt noe smertestillende. Jeg ville vel kanskje ha tatt det med ro hjemme inntil feberen var gått ned.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Har prøvd å få i henne vann ja, men hun liker det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå