Gå til innhold

FEMINA??

Anbefalte innlegg

Hei på deg!!

Lurte bare på hvordan det har gått med deg?? Alt bra?? Eller så bra som det kan være etter en utsrapning...

Tenker på deg...

Varme klemmer og oppmuntrende tanker til deg!!

Lykke til videre, ta godt vare på deg selv noen dager nå..

*kosemoseoverdose* sendes til deg fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7276748-femina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det og hei!

Jeg tror dine kosemoseoverdoser virket for meg, det har gaatt veldig fint i dag. Var der i 7 timer, ikke alt som gaar like raskt i denne delen av verden, men det er jeg vant til etterhvert. Snille alle sammen, men selvsagt litt kulturkraesj som ikke er saa lett i saanne situasjoner, men det ordnet seg. Jeg sier fra, vettu, og graater heller under dyna hjemme. Tror jeg tok ut saapass i gaar at jeg var godt rustet i dag. Tok med meg alle de fine innleggene jeg, og leste baade paa venterommet og i sengen, hehe.... Litt komisk, men veldig koselig ogsaa. Tror sambo foeler jeg har hatt en hel liten soldatflokk av engler med meg i denne runden, og han smiler litt koselig og saann "dere damer ordner opp sammen" til meg, mens han dessverre er noedt til aa vaere vertskap for vaare langveisgjester i stedet for aa dulle med meg.

Saa da er jeg offisielt i min neste pp jeg, selv om den nok vil vare en stund. Gyn anbefalte meg en eller to sykluser for aa godgjoere klimaet inni der til neste runde, og jeg tenker litt at det kan ha noe for seg.

Er litt rar og fjern saann som alle etter en saann deg, og noen tusenlapper fattigere. En merkelig investering, men jeg vaager meg bare paa det beste sykehusene her. Saa ingen dyr troestegave paa meg i dag, nei... =o( Hehe....det er det minste problemet. Datteren min var saa utrolig koselig med meg i morges da vi vaaknet sammen og vi skravlet lenge, har ikke sett henne saa koselig paa lenge jeg... Tror de smaa forstaar mer enn vi aner. Saa jeg insisterte paa aa foelge henne i barnehagen foer inngrepet, og da var hun ogsaa superkoselig og sang for foerste gang: "Gaa paa skolen, gaa i barnehagen, tralalalalallalallaaaaaa, gaa paa skolen, gaa i barnehagen, traallllllallalalala"

Glad det er over, og naa er det jo bare en uke med avsluttende faser, og her paa kloden faar man obligatorisk antibiotika etterpaa, grunnet infeksjonsfaren som jo er tidoblet i hoye temperaturer og hoyt luftfuktighet.

Vel, vel, takk for at du spurte og det blir laaaaaaange svar, vettu... =o)

Lykke til med din prosess, jeg har ogsaa lurt meg inn paa spaasiden, spent paa hva de sier der. Ha en fin kveld, og klem til deg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7276748-femina/#findComment-7276937
Del på andre sider

Så godt å høre at du er klar for nye tider!!

Kjempekoselig med lange svar!!! Ikke alle som "gidder" det..

Ønsker deg alt godt videre!!

Vi snakkes her inne vett du..

Skal sende deg en daglig kosemoseoverdose så lenge du trenger det!!!

Klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7276748-femina/#findComment-7277109
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...