Gå til innhold

En uke er gått... Fremdeles ingen tante... :-S

Anbefalte innlegg

Dette er nesten litt skummelt, for hvis hu plutselig skulle uvelkomment dukke opp, så kommer jeg til å bli sååå skuffa :(( Skal ta ny test idag, mer for å avkrefte for meg selv.. Er ikke særlig optimist her vet jeg, men det hadde bare vært for godt til å være sant :) Testene både tirsdag og torsdag forrige uke var negative... Ikke har jeg symptomer heller.. Uff, dette er frustrerende!!! :P Vil bli ferdig med denne ventinga og bare begynne på neste pp!!! :-SSS

Fortsetter under...

Daakar Nettaen min.

Har lurt litt på deg, men tenkt at du kom vel til å rope ut hvis du hadde fått gode nyheter.

Skjønner deg veldig godt. Har begynt å få litt testeangst nå som så mange er forsinka, men bare tester negativt. Kanskej litt ofr mange tanter har dratt på sydenferie/hotellopphold uten at det faktisk var grunn til det? De har jo hatt mange fristende tilbud her inne i det siste...

Jeg skal love deg at jeg kommer til å rope!! Så det ljomer ;)

Jeg fikk mail fra billigtester igår formiddag om at pakken min er sendt, så jeg håper virkelig den kommer idag så jeg får tatt nok en test :)

Teit av disse tantene å gi falske forhåpninger :P MEN- jeg skal takke hjertlig om hun blir hvor hun er i 9 måneder ;)

Klemmer*** fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...