GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Vesla er litt over 5 mnd nå. Jeg har gitt henne smaksprøver på grøt i to uker i håp om at hun skal bli mer mett og dermed sove lenger på natta. Men hun blir så urolig på kvelden etter hun har fått grøt. Jeg har lest råd her inne på DIB og gir henne grøten midt på dagen så hun ikke skal få vondt i magen til kvelden. Jeg har prøvd Nestle sin maisgrøt og risgrøt som jeg lager tynn. Så får hun vann til. Vanligvis legger jeg henne rundt kl 20 og da sovner hun uten de helt store dramaer, men i går styrte hun på i en time. Sånn er det hver gang hun har fått litt grøt på dagen. Sukk............. Har noen tips og råd å komme med så blir jeg kjempeglad!!
LivetErEnLek Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Hva blander du grøten med? Hvis du til vanlig ammer og nå blander med mme, kan det være melkepulveret hun reagerer på. Ellers er det mange babyer hvor tarmsystemet ikke er klart for fast føde før de runder 6 md, så det kan være der problemet ligger. Hvis du ammer, så prøv å blande med mm og se om det hjelper, og hvis ikke ville jeg ha kuttet ut grøten noen uker og heller vente til hun blir litt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå