Gå til innhold

Jeg tror jeg kjente liv:)

Anbefalte innlegg

Men er det egentlig mulig? jeg er i 12 svangerskapsuke med nr 2. Satt bøyd her om dagen og pakket adv.kalender til lilleprinsen min. Da kjente jeg noe som lignet på et lite spark. Men kanskje var det noe annet, litt tidlig kanskje. Hva med dere andre her inne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7276391-jeg-tror-jeg-kjente-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er sikkert mulig! jeg kjente spark/bobler når jeg var 12-13 uker i mitt andre svangerskap!

dem sier jo at man kan kjenne det tidligere når man har vært gravid før, for man veit liksom hva man skal kjenne etter. første gang kjente jeg ingen ting før jeg var i uke 18-19 uke!

nå er jeg bare 11 så jeg må nok vante litt til før jeg kjenner den håpefulle der inne!!

koz juni-baby ikke

jeg var sikker på jeg kjente noe idag tidlig...hadde vært på do, skulle legge meg ned i sofaen, kjente jeg bobling nederst i bekkenet..tok hånda m ider å kjente at noe skjedde pp innsiden , tarmene ligger ikke så langt ned..men har ikke kjent noe mer siden..vet ikke hva d var men er i uke 10..veldig tidlelig, men er 2 gangsfødende, og er temmelig sikker pp at d er noe annet en tarmene...men men..går ikke å tenker på bevegekse enda heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...