Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Hva syns dere om hvert enkelt? Helene Silje Karoline Therese Ida Nina Nelly Jeanette Nathalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Helene-fint, liker også Elene godt Silje-greit nok Karoline-greit nok Therese-greit nok Ida-veldig fint Nina-fint Nelly-liker det ikke, men syns Elly er veldig fint Jeanette-grusomt Michelle-navn Nathalie-liker det ikke, også for Michelle-aktig ...jeg er ikke nådig desverre...Ü Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 he he- ikke noe problem. Er litt gøy å se hvor forskjellige folk er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimmini Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 He-he.... Jeg er motsatt jeg da: Nathalie - veldig fint (heter det selv (uten h)...og har en datter som heter Michelle...he-he...ikke drømmenavnene til hun som svarte deg først) Liker Helene, Karoline, Ida, Jeanette og Therese (i den rekkefølgen). Synes ikke Nelly, Nina og Silje er så veldig fine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #5 Del Skrevet 29. november 2006 Helene - nydelig! Silje - greit nok Karoline - greit nok Therese - tja? Ida - fint Nina - Greit nok Nelly - veldig søtt. Kjenner en liten nelly og hun er bare verdens herligste:) Jeanette - harrynavn! Nathalie - greit nok Jeg liker aller best Helene, så Nelly også Ida. Ville absolutt styrt unna Jeanette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 29. november 2006 #6 Del Skrevet 29. november 2006 Helene - greit Silje - søtt Karoline - liker ikke Therese - liker ikke Ida - greit, veldig populært Nina - fint Nelly - gammel dame Jeanette - klissete, liker ikke Nathalie - uff nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #7 Del Skrevet 29. november 2006 Silje, Ida eller Nina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #8 Del Skrevet 29. november 2006 Helene - fint Silje - finere Karoline - ok Therese - lei av det Ida - veldig fint Nina - kjedelig Nelly - bestemor - hehe, men egentlig veldig fint Jeanette - NEI Nathalie - NEI NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. november 2006 #9 Del Skrevet 29. november 2006 1) Nina - nydelig og tidløst (men opptatt for vår del) 2) Nelly - finfint (foretrekker Nellie, det er noe med den y'en...) 3) Therese - pent 4) Karoline - pent 5) Helene - pent, klassisk 6) Ida - helt ok, søtt og enkelt 7) Silje - helt ok (kjenner for mange til at jeg liker det kjempegodt) 8) Nathalie - litt harry for å bruke et litt oppbrukt uttrykk 9) Jeanette - som Nathalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor2005 Skrevet 30. november 2006 #10 Del Skrevet 30. november 2006 Helene - fint, Helena er enda finere Silje - litt kjedelig og "bleikt" Karoline - høres ut som ei sterk, sta jente! Therese - liker ikke så godt Ida - fint, men litt kjedelig og intetsigende, liksom Nina - fint, koselig navn som passer til store og små Nelly - litt sært. Høres mer ut som kjæledyr enn person (evt oldemor!) Jeanette - uff, altfor harry. Nathalie - også litt harry, dessverre. Pent på engelsk, harry på norsk, slik det ofte går... (Kevin osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #11 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg liker Helene, Karoline og Ida best. Silje og Nathalie er også pent De andre navnene er jeg ikke så glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 1. desember 2006 #12 Del Skrevet 1. desember 2006 Liker Helene Karoline Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #13 Del Skrevet 2. desember 2006 Alle er navn jeg styrer glatt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå