Gå til innhold

Er det mulig med festeblødning så tidlig?????

Anbefalte innlegg

Vet at festeblødning er veldig sjelden. MEN i dag tidlig kom det rosa utflod på første tørk. Er bare 5 dager siden EL. Har ikke vært noen action der inne etter EL, så det er ikke grunnen!

Er det i det hele tatt mulig at dette kan være festeblødning? Synes det er for tidlig til at det skal være den normale spottinga før TR...

Men jeg har jo bestemt meg for at spira skal sitte nå, hihi!

Fortsetter under...

Hei:) Jeg fikk bittebittelitt lyserosa utflod på dag 7 etter el, kun på det ene tørket. Sammen med masse lotionaktig utflod. Så at du får det på dag 5 går nok sikkert an det. Fant du el med el-test? Det kan jo hende da at du testa litt "mot slutten" av el-perioden? Jeg testa positivt med test, men testa kun en dag, så vet ikke når den kom og slutta til meg.

Lykke til=)

Takker!

Har sikra meg med både EL-test og temperaturmåling så er ganske sikker på EL-dagen. Lurer på om det løsna to egg, for det kjentes sånn ut. Kanskje det første egget er litt tidligere ute i løypa...håpe, håpe!!!

Lykke til dere andre også!

Hvordan i all verden kjenner du om det løsner to egg??? hehe, jeg ble litt spent her nå...for jeg hadde den lille rosa utfloden både på dag sju, og så nå nettopp faktisk!! På dag 9. Går d an at evt to egg fester seg på hvert sitt tidspunkt?? Spent spent...! =)

Annonse

Tror at to egg kan løsne innenfor et døgn, går det lenger tid så er temperaturen blitt for høy til at det kan bli noe av egg nr 2.

Jeg hadde noen sinnsyke EL-smerter denne gangen. Ikke murringer i hele underlivet som jeg pleier, men veldig vondt på to bittesmå punkter på hver side. Først venstre sida, så begge, og tilslutt bare på høyre sida. Derfor jeg lurer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...