Gå til innhold

Hmm, da er det min tur til å håpe og lure...!

Anbefalte innlegg

Jeg med min punktlige syklus er i dag 1 dag over IKM, noe som ikke har hendt meg siden pilleslutt i mai i år. Tr kommer som regel på dagen, et par ganger har den kommet en dag eller to før IKM.

I går var jeg så spent, etter som dagen gikk, og ingen tr, heller ingen følelse av at tr var på vei! Da den ikke har dukket opp i løpet av natta heller, kunne jeg i dag faktisk TESTE! :o) Tok en cb digital, som fortalte meg at jeg ikke er gravid.... Litt nedtur, men har jo lest her utallige ganger at noen produserer hcg seint, så alt håp er jo ikke ute.

Rar følelse å plutselig være i denne situasjonen, tenk at JEG venter i spenning for en gangs skyld!! :o) Har fortsatt ingen følelse av at tr er på vei, så jeg får bare vente og krysse fingra en stund til. :o)

Ha en fin dag, alle sammen! :o)

Fortsetter under...

Venter spent sammen med deg. Jeg er 4 dager over ikm, men har ikke testa ennå. Skal vente til lørdag, for jeg håer at innen den tid er det liten sannsynlighet for å teste negativt hvis det ikke er noe.

Masse lykke til - i 7 pp så er det på tide at det spirer hos deg :D

Klemmer fra meg

Å så spennende!!

Håper tr hoder seg borte og at du tester positivt om noen dager!!

Lykke til=)

Krysser fingrene for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Takk for oppmuntring, jenter! :o)

Spennende med deg som er 4 dager over, da, Tinden! Så flink du er til å vente med testinga. Blir spennende å høre hvordan det går.

Og lykken2, håper det sitter en ny spire for deg snart. 7 pp er lenge nok, igrunn..!

Lykke til begge to!

Klem,

Annonse

Spennende:)

Jeg testet heller ikke positivt før endel dager etter IKM forrige svangerskap. Så det er godt mulig det er en liten spire;)

Jeg venter også i spenning, har IKM i dag eller i morgen, syklusen min har vært litt ustabil. Jeg har bare hatt 2 menstruasjoner etter forrige sv.skap:) Kjempespent!!! Hadde negativ test på mandag... Skal ikke teste før over helgen hvis ikke TR kommer da......

Tvi tvi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...