Gå til innhold

Mesoftkluter med vann og olje - genialtn for oss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, mulig det har vært tipset om det her før, men med alle diskusjonene om hvilke engangsservietter/kluter osv. folk bruker ville jeg bare tipse om apotekets mesoftkluter. De koster 18-20 kroner for en pakke med 100 tørre kluter, og er utrolig myke og gode. Vi oppdaget de fordi de brukte de på sykehuset, og bruker de både hjemme og på farten. Hjemme fukter vi klutene med vann og evt. litt babyolje hvis det er bæsj som skal vaskes vekk, og i stellebagen har jeg en liten vanntett boks med kluter i som jeg har helt litt vann og yderst lite babyolje i. Er ikke prisen som avgjør for oss, men det gjør jo ikke noe at det blir billig, også har vi i tillegg kontroll med hva lillesnuppa får på huden. Den største grunnen til at jeg ikke bruker ferdige våtservietter er at jeg synes de lukter rart (prøvde en del gratisprøver i posten) og at jeg ikke selv ville tørket meg i ansiktet med de, og da vil jeg ikke bruke de i ansiktet på snuppa heller. Tørker ikke bare stumpen med mesoftklutene, bruker de til å tørke bort melkerester og gulp og slikt også. Kjøpte inn masse vanlige kluter også men ble lei av å vaske og henge opp alle de små klutene så nå brukes de bare når hun bader. Folk er forskjellige, det samme passer ikke for alle, men vi er blitt mesoft-fan :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriver under på denne ja :) Ble tipset om de av Luca, og etter det er de brukt hele tiden:) Og de er superbillige da, betaler 20 kroner ca for 100 stk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...