Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hei og hopp!! Alt vel på din kant?? Skal du på treffet i Asker imorgen??
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 åh, så glad jeg ble når jeg så navnet mitt på et innlegg.. ) Jeg har veldig lyst til å dra på Asker-treffet i morgen.. Må bare avklare et par ting med gubben først.. Men vil veldig gjerne treffe dere alle sammen. Det hadde vært så koselig å bli kjent med noen i samme område som jeg bor i.. Ellers er alt bra her vet du.. Og med deg og din lille spire?
Gjest Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Godt å høre at alt står bra til på din kant... Jeg kan vel ikke klage selv heller, synes magen vokser i rekordfart, men det er vel kanskje sånn det skal være... *ler* Blir nok ikke treff på meg imorgen, vi flytter inn i huset (nær deg) idag, så jeg har mer enn nok å gjøre... *sukk* Uansett, hadde vært veldig hyggelig å hilse på deg i en dag da?? Becks på Bekkestua eller noe...
Gjest Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Skjønner at dere har mer enn nok å stri med når det kommer til flytting! Men så utrolig deilig å få seg større hus da! Jeg er så glad for at vi flyttet inn med mer plass nå, og ikke ventet til etter at babyen kommer.. Jeg er klar for Becks når som helst, si fra når du har tid til å ta en pause i flyttingen. - Det er viktig at du tar vare på deg og den lille i magen nå! ;o)
Gjest Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Ja, det skal bli så deilig å komme inn i nytt hus, selvom det fortsatt ser ut som en byggeplass *sukk* Jeg er også klar når som helst, men det er et lite "problem".. Vi får ikke nett i det nye huset på noen uker, så hvordan skal man klare å avtale tid og sted... Litt vanskelig å planlegge en dag lang tid i forveien...*ler* Bor du langt fra steinerskolen forresten??
Gjest Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Nei, Steinerskolen er gangavstand fra meg, jeg bor midt mellom Steinerskolen og Eikeli Skole, men med nesen pekende mot sentrum av Bekkestua. Enn dere da? Går du hjemme om dagen eller er du på jobb? Er delvis sykemeldt, så jeg er ledig på dagtid etter kl. 13:00. Vi kan jo utveksle mobilnr om du ønsker det, så klarer vi å avtale noe innen den tid!
Gjest Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Oi, da er vi jo virkelig naboer... Jeg bor nesten vegg i vegg med steinerskolen... Morro... Jeg går hjemme om dagen, jeg...
Gjest Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Logg deg inn på chatten, der er det ingen andre nå!
Gjest Skrevet 29. november 2006 #9 Skrevet 29. november 2006 Hei på deg igjen! Måtte bare spise litt mat. Er på nett igjen, om noen timer. Skal hjem å sove litt nå. - Men vi kan kanskje snakkes i morgen? Jeg er stort sett tilgjengelig på mail på dagen!
Gjest Skrevet 29. november 2006 #10 Skrevet 29. november 2006 hei og hopp... jeg er vel neppe på nett imorgen... men titter innom om jeg har tid og mulighet...
Gjest Skrevet 29. november 2006 #11 Skrevet 29. november 2006 men jeg er her litt senere idag og utover, regner jeg med... nå må jeg forte meg og pakke videre... mannen har reist fra jobb for å begynne på lassene... sov så godt når du finner puta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå