Gå til innhold

når legger dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

barnet deres rundt 3 mnd alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenten vår på 4 mnd legger seg ca.19,30 Tror hun la seg mellom 20-21 når hun var 3 mnd.

Skrevet

Jeg legger gutten min på 3 mnd ca. 20.00. Da er han trøtt og faller til ro med en gang...

Skrevet

Lillegutt får kveldsstellet ved 21-tiden - og sovner et sted mellom 21.30 og 22.30. Han våkner igjen ved 01-tida, 04-tida og ved 06-tida er det mat igjen. Nytter ikke å legge han tidligere - er en veldig urolig gutt, og klarer ikke finne søvnen før sent på kvelden. Sånn har det igrunn vært hele tiden, han er i dag 4 md. - faktisk på dagen 4 md :o)

Skrevet

Herman blir 3mnd. den 6/12 og han sovner en gang mellom 21.00 og 21.30. Begynner med kveldsstellet rundt kl. 20.00. Bade, massasje og amming så i seng.

Skrevet

Lillegutt på 10 uker legger seg i 20:00 tiden.Begynner kveldstellet ca 18:45,massasje,bad(annen hver dag),amming og kos mens vi hører cd med godnattsanger..Så i seng,legger seg til ro med en gang.Sover til ca 06:00 (siden helgen).

Skrevet

Jeg legger han mellom 18.30 og 19.00, og da sover han 12-13 t i et strekk før vi står opp. Han er nå 4mnd, men har gjort dette i halvannen mnd.Han får bare mme. Barn som får mm sover ofte mindre.

Skrevet

Jenta mi er 3,5 mnd nå og legger seg en gang mellom klokken 21 og 21:30..

: )

Skrevet

gutten vår har seg ein liten kvil i 20-21 tiden om kvelden også legger han seg for natten i 22-22.30 tida og da sover han hele natten:)

Skrevet

henrik legger seg nå mellom 19 og 19.30, og sover da til 4.30-6 før han får litt "nattpupp". får bare mm, så jeg synes han er veldig flink!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...