Anonym8579 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Heisann Har du vært på babycafè på kuf huset før? Hvis ikke så tenkte jeg at jeg skulle informere deg om det da vet du Jeg har vært der et par ganger og det er skikkelig koselig. Det har vel vært 7-8 stk de gangene jeg har vært der. Og (nesten) alle barna er født i Juni. Man kan betale 30 kr og spise det man vil, mens barna koser seg sammen på gulvet. Det er torsdager kl 11.30 på kuf huset altså. Hadde vært koselig hvis du ville tatt en tur også
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Hei:) Nei...har ikke fått somla meg på noe som helst enda jg...skulle veldig gjerne vært med på no sånt ja:) Koselig at du sier i fra...visste ik om dette jg...blir gjerne med som sagt:) MEN hakke peil hvor kuf huset er...helt grønn når d gjelder larvik:( men skal høre med sambo om han ikke kan forklare så jg finner frem... Kan selvfølgelig ik i morgen da:( men tar en tur neste torsdag:)
Anonym8579 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 hehe.. kan jo prøve å forklare Vet du hvor frankendalen er? I hvertfall når du kjører opp frankendalsbakken så kommer du til firkløveren kiosk på høyre side, så tar du første til høyre etter den, litt oppi bakken den ligger et stort grått(??) hus, med ganske stor parkeringsplass på utsiden. Det er kuf huset
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 søren også...skrev det laaange innlegget vettu...så klikker det for PC her... ja ja..det jeg skrev var i kortet at frankendalen sier meg ingenting desverre...sambo har prøvd å forklare han også...skal få en forklaring til så finner jeg nok frem:) hihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå