Gå til innhold

Hmmm, utrolig hvor fort tiden går.....

Anbefalte innlegg

Jeg har vært våken siden klokka 3 i natt, og er fortsatt lysvåken!!! Men det er utrolig hvordan timene bare flyr.... stod opp kl 5, og det er jo 4,5 timer siden..... men timene bare har flydd!!! Merkelig altså...... skulle jo tro tiden sneglet seg så tidlig, er jo ingenting å finne på da......

Hmmmm, dette fikk meg til å bli veldig filosofisk merker jeg ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275627-hmmm-utrolig-hvor-fort-tiden-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal du finne på utover dagen da, snuppa...?

Sitter her og ser ut på sjøen... fine utsikten! - blå himmel er det også, så jeg burde vel ta en tur ut. Kanskje rydde litt ute... Har noen stygge, døde blomsterpotter på trappen ute som må bort før vi skal pynte til jul. - vi må ha lys i tujaen, må vite, hehe..

Ser at vinduene trenger en vask også... men spørs om jeg gidder det..

Faktisk så er det nesten litt koselig å stå opp tidlig nå syns jeg.... dog er det grenser for hvor tidllig - 4 om morgenen er jo litt drøyt:))

Oppe kl 6 i dag, ligget våken 1 times tid, lagde meg fokost, og mat til sambo, og så på frokost tv.... koselig.... trøtt nå da:)

Vindusvask ja............ der sa du noe!!!

I dag har jeg faktisk bedt inn en haug med folk til middag, så må begynne å forberede den litt... Og vaske litt i huset.... De stuevinduene så plutselig veeeeldig skitne ut!!!

Hmmm... er det altfor tidlig å henge opp julegardiner på kjøkkenet tro???

Mensana- jeg syns du skal ta det veldig med ro altså ;) hihhi- rydde litt er ok, men slappe av masse i mellom, ok??

Jeg skal nå ut for å handle litt jeg, har fått et kjempesøtt babysett av mamman min, som jeg skal prøve å få bytta i en str større------ så må jeg kjøpe lim for å få limt inn de siste bildene i albumet, også skal jeg besøke ei venninne og den lille babyen hennes :-D gleder meg sååååå til å se han!!!

Så skal jeg bort på jobben en tur, skravle litt og rydde arbeidspulten min.......

Egentlig hadde jeg og min kjære planer om å rydde gjesterommet for skrammel i dag også, og kjøre alt som kan pakkes bort til søstern min (vi har ikke bodplass selv)... Men vi får se da- har jo vært våken leeeeenge allerede, kan jo hende man blir litt trøtt utover dagen ;)

Ha en flotters dag alle sammen!!!

Annonse

jeg hadde en sånn dag i går...Men tiden går.. var nesten koselig og... helt mørkt ute, hentet avisa, fyra i peisen :))

men ble temmelig trøtt utpå dagen da...

i natt sov jeg som en stein... med kun 3 tissepauser :))

I dag skal jeg på bassengtrening igjen... Skal bli deilig..

Ta det rolig da jenter... :)) vinduspuss hørtes slitsomt ut... :))

Ha iallefall en fin dag alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...