Canutte Skrevet 2. desember 2006 #26 Del Skrevet 2. desember 2006 Gravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) mas79 (4pp etter SA) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) *********************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7323141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canutte Skrevet 2. desember 2006 #27 Del Skrevet 2. desember 2006 Gravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) mas79 (4pp etter SA) JuneSus (venter fortsatt... ikm 19, men neg test sist tirsdag....) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) *********************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7323165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 2. desember 2006 #28 Del Skrevet 2. desember 2006 Gravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Stjernøye<3 lille stjerne (surmuler inni 7.pp) Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) mas79 (4pp etter SA) JuneSus (venter fortsatt... ikm 19, men neg test sist tirsdag....) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) *********************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7323220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybug~N&E Skrevet 2. desember 2006 #29 Del Skrevet 2. desember 2006 Gravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Stjernøye<3 lille stjerne (surmuler inni 7.pp) Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) mas79 (4pp etter SA) JuneSus (venter fortsatt... ikm 19, men neg test sist tirsdag....) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) Ladybug 6uker siden sa. svak pos. ingen hcg. ingen tr... Dritt! *********************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7323849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
scubagirl med scubababy Skrevet 3. desember 2006 #30 Del Skrevet 3. desember 2006 Gravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Scubagirl - Endelig positiv G-test... 1 dag FØR IKM... Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Stjernøye<3 lille stjerne (surmuler inni 7.pp) Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) mas79 (4pp etter SA) JuneSus (venter fortsatt... ikm 19, men neg test sist tirsdag....) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) Ladybug 6uker siden sa. svak pos. ingen hcg. ingen tr... Dritt! *********************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7325108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
myspys Skrevet 3. desember 2006 #31 Del Skrevet 3. desember 2006 Gravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Scubagirl - Endelig positiv G-test... 1 dag FØR IKM... Myspys 3pp Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Stjernøye<3 lille stjerne (surmuler inni 7.pp) Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) mas79 (4pp etter SA) JuneSus (venter fortsatt... ikm 19, men neg test sist tirsdag....) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) Ladybug 6uker siden sa. svak pos. ingen hcg. ingen tr... Dritt! *********************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7325769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybug~N&E Skrevet 3. desember 2006 #32 Del Skrevet 3. desember 2006 ravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Scubagirl - Endelig positiv G-test... 1 dag FØR IKM... Myspys 3pp Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Stjernøye<3 lille stjerne (surmuler inni 7.pp) Ladybug. blæh...... Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) mas79 (4pp etter SA) JuneSus (venter fortsatt... ikm 19, men neg test sist tirsdag....) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) *********************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7326080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
L<3E<3 Skrevet 3. desember 2006 #33 Del Skrevet 3. desember 2006 Gravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Scubagirl - Endelig positiv G-test... 1 dag FØR IKM... Myspys 3pp Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Stjernøye<3 lille stjerne (surmuler inni 7.pp) Ladybug. blæh...... musa88 2pp(nå inne i min 3pp) Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) mas79 (4pp etter SA) JuneSus (venter fortsatt... ikm 19, men neg test sist tirsdag....) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) *********************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7326251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
map79 Skrevet 3. desember 2006 #34 Del Skrevet 3. desember 2006 Gravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Scubagirl - Endelig positiv G-test... 1 dag FØR IKM... Myspys 3pp Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Stjernøye<3 lille stjerne (surmuler inni 7.pp) Ladybug. blæh...... musa88 2pp(nå inne i min 3pp) mas79 (nå 5pp etter SA) Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) JuneSus (venter fortsatt... ikm 19, men neg test sist tirsdag....) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) ************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7328069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #35 Del Skrevet 3. desember 2006 Gravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Scubagirl - Endelig positiv G-test... 1 dag FØR IKM... Myspys 3pp M. med spire..4 dager før ikm ) Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Stjernøye<3 lille stjerne (surmuler inni 7.pp) Ladybug. blæh...... musa88 2pp(nå inne i min 3pp) mas79 (nå 5pp etter SA) Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) JuneSus (venter fortsatt... ikm 19, men neg test sist tirsdag....) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) ************************************************************** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7329762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #36 Del Skrevet 3. desember 2006 Gravid: -------------------------- Sovedyret Pingelinda 3.pp Una_más Scubagirl - Endelig positiv G-test... 1 dag FØR IKM... Myspys 3pp M. med spire..4 dager før ikm ) Fått TR: -------------------------- Yaddaline, hoper inn i 5.pp Renate77, tramper sint inn i 6.pp Mas@nder tramper oså sint inn, men i 7.pp Victory05 Puselure Siss75 - 8pp 79`er snart3barnsmamma? (hopper inn i 3pp) *dreamer* Stjernøye<3 lille stjerne (surmuler inni 7.pp) Ladybug. blæh...... musa88 2pp(nå inne i min 3pp) mas79 (nå 5pp etter SA) ღ høstmamma ღ( nå inne i 5 pp) Venter: -------------------------------- martemora kajada petrinemo r Tussie- ikm 2 des Harlystpåbaby (TR 30.11, men neg test. Ingen TR) Duracellgirl vil ha en spire (ikm lørdag) nygift-2pp (ikm på torsdag, trodde jeg, sikkert regnet feil) JuneSus (venter fortsatt... ikm 19, men neg test sist tirsdag....) Canutte (mulig jeg har tatt feil pga SA for 4 uker siden) ************************************************************************************ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7275457-resultatliste-uke-48/page/2/#findComment-7331793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå