Gå til innhold

da har jeg tatt lap....lurte på noe..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heei

ja var på riksen igår og der er de kjmpe søte!!! så snille og prater masse med deg. ingen ting å grue seg for operasjonen,men etterpå får du litt vondt. Idag er jeg mye bedre men ligger i sengen og bev meg lite. nAlt var i orden hos meg, så det er sambo de nå må konsentrere seg om..troe kanskje aih( inseminerin) men får brev av riksen om to uker.

Det kommer til å gå kjempe bra, og husk det er jo en vinn vinn situasjon uansett!!

var det i jan du skulle+?

Jeg har el av meg selv, men i følge gyn kan pergo hjelpe med å bedre kvaliteten/modning av egg. Jeg synes det er verdt å prøve i hvertfall.

Vi nærmer oss 2 år med prøving :( Vondt og tungt, men nå er vi i gang med utredning i hvertfall.

Man kan bli overstimulert, men jeg har tatt innvendig ul etter 2 enkle kurer og alt så helt fint ut, så vi prøver med en dobbel også ;)

Annonse

Hei! Jeg tok smertestillende en 2 - 3 dager, det gjorde jeg litt på pga i tilfelle det skulle gjøre vondt og!:-) Jeg hadde smerter som kom å gikk i h. skulder en 4 - 5 dager, syns det var det vondeste. Nå er det snart 2 uker sia jeg tok det, men merker det litt i magen enda, men det er ikke vondt!

Jeg hadde lap for en uke siden.

Jeg tok smertestillende dagen jeg ble operert og en dag til.

Jeg hadde litt ubehag i magen og lå på sofaen de to første dagene.

Hadde SINNSYKT vondt i nakken etter den gassen de bruker for å blåse opp magen. Jeg synes det var det verste, dette ble mye bedre når jeg var i ro.

Ellers så er jeg i fin form nå, en uke etter på. Merker selvfølgelig at jeg har sydd i navelen, men litt må man jo regne med.

Totalt sett så er jeg kjempe fornøyd med sykehuset, operasjonen gikk veldig fint og litt smerte får vi tåle på veien til å få barn ;-) Jeg fikk også beskjed om at alt var fint.

Hei!

Jeg var til lap 9/11, og jeg kjente det godt i mellomgulvet. Varte ca 3-4 dager hvor dag 1 var verst. Så det tok meg 3 dager å klare å gå ordentlig oppreist. hehe...følte meg som en 80 års gammel kjerring:)))

Jeg ble veldig blå på magen og rundt det ene såret, men er ikke alle som blir det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...