Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg har begynt å gi dattera mi på 4 mnd litt grøt om kvelden, fordi jeg ikke har nok melk. Hun får litt moset frukt og havregrøt(inneholder gluten), for hun liker ikke maisgrøt, som er glutenfri. De to siste dagene har hun ikke bæsjet på dagtid, men "alt" kommer på kvelden, og i lange baner, så det tyter oppover bleia foran og bak. Bæsjen har ikke blitt fastere, selv om jeg har gitt henne ca 3 skjeer grøt eller frukt om kvelden. Er dette vanlig når man venner babyen til grøt, eller er det noe med at havregrøten inneholder gluten, tro?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Ingen som vet, eller har opplevd det samme?
yasmina Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Det kan være helt vanlig reaksjon på fast føde. Min lille har reagert på gluten tror dem på hs. Han har hatt diare med flere bæsjebleier til dagen, sover dårlig og går ned i vekt. Har du maltekstrakt i grøten ? Hvis ikke hadde jeg prøvd først med det. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå