Gå til innhold

dere som er i fra toten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke ut av dette, er det noen som vet telefonnr til jordmor på raufoss? finner ikke helt ut av hvilket nr jeg skal ringe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nummeret er: 61 15 35 40 (helsestasjonen).

Åpningstider: mandag-torsdag: 08.30-1400 (mulig man kan ringe dit utenom disse tidene).

Skrevet

Tusen Takk! Skal bestille time til jordmor ser du, har liksom ikke kommet så langt enda.. har du vært der?

Skrevet

Var der i uke 14, skal tilbake i begynnelsen av januar, når jeg er omtrent 25 uker. Syns det er lenge til....

Skrevet

Jordmora ringte til meg i dag forresten. Med spørsmål om vi skulle være med på svangerskapskurs. Vi var det sist, så vi står over denne gangen. Husk å spørre om det hvis du tenker å være med på kurs.

Skrevet

oki... ja hadde vel egentlig tenkt det... for å komme litt i kontakt med flere... tror ikke det er så mye der å lære for meg, for tror jeg vet det meste, men greit å kjenne litt flere liksom... :)

er visst seint ute jeg da, fikk time hos henne den 19 des, har kun vært på kontroll hos lege to ganger til nå, en gang med en gang jeg visste jeg var gravid og en gang nå den 22.11... er 16+4 nå, så er jo 19 uker eller noe når jeg skal til jordmor... hva trenger jeg å ta med dit da? urinprøve og helsekort?

Skrevet

Ta med urinprøve og helsekort ja.

Har du hørt hjertelyden hos legen? Hvis ikke kan du glede deg til jordmorbesøket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...