Nemofish Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Hva synes du om de forskjellige? Vilma Vårin Embla Selma Tiril Vilje Linde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Nyyydelige navn! Liker best Vårin- vakkert! Embla- flott og sterkt Tirlil - søtt (men foreslår Eirill som er litt mer spes) Vilje- fint Linde- Spes og ganske fint Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Vilma-ikke så glad i det Vårin-ok Embla-ok Selma-veldig fint Tiril-ganske fint Vilje-veldig fint, liker også Vilja godt Linde-likte ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 Vilma-er ikke helt fortrolig med det navnet Vårin- er det et navn? Embla- Uvant, men ikke så ille Selma- ok Tiril- ikke fint Vilje- hmmmm ganske fint faktisk Linde- greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #5 Del Skrevet 29. november 2006 Vilma - The Flintstones. Liker dt ik Vårin - ikke fint Embla - litt søtt Selma - fint Tiril - Tunge Vilje - Ikke fint, men Vilja er litt søtt:) Linde - Huff! IKke min type navn dette her, men måtte jeg valgt hadde det blitt Selma eller Embla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #6 Del Skrevet 29. november 2006 Vårin og Vilje desidert best!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 29. november 2006 #7 Del Skrevet 29. november 2006 Åååå, du liker sånne navn som jeg. Vårin og Linde er mine klare favoritter, Tiril, Embla og Vilma er også fine, i den rekkefølgen. Selma er nydelig, men jeg ville valgt det bort pga at mange heter det. Vilje er jeg ikke så begeistret for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 29. november 2006 #8 Del Skrevet 29. november 2006 Vilma - Flintstone Vårin - greit Embla - tja, nei Selma - nei Tiril - tihiknisknis Vilje - nei Linde - søtt, tja, nei hm - det ble veldig kritisk ser jeg - jaja, jeg har vel en annen smak da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #9 Del Skrevet 29. november 2006 Stemmer på EMBLA jeg! Aller fineste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. november 2006 #10 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg rangerer de slik: 1) Vilma 2) Selma 3) Tiril 4) Embla 5) Vilje 6) Linde 7) Vårin Jeg hadde valgt Vilma eller Selma, nydelige navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå