Gå til innhold

Hva heter papir servietter til å vaske babyen? Hvor kan kjøpes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

st tida brukte Lambi toalett papir + kluter

Men nå kjøpte Kleenex ekstra soft servietter på Mega

Dei hadde ikke noe annet der på Mega

Husker at på sykehuset brukte andre vaske servietter fra papir...

men hva dei heter? Hvor kah jeg kjøpe dem?

tak for hjelpen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Libero har sånne, de kan kjøpes på de fleste matbutikker.

Apoeket har Mesoft, de er også gode å vaske med.

Skrevet

Er ikke av papir. Jeg har brukt dem hele tida, kjøpes på apotek. Heter mesoft kompresser (10x10 cm), kjøpes i pakker på 100 stk. Koster ca 20 kr pakka, litt varierende fra sted til sted.

Skrevet

Vi bruker Libero vaskekluter, som fås kjøpt i butikken. For oss fant vi ut at det ble rimeligere enn Mesoft kompresser.

Skrevet

takk for hjelpen :-)

skal se på apoteket Mesoft kanskje

Skrevet

Jeg kjøper billige på Euroshopper (Ica/Rimi).

250 stykker for 30 kroner.

Billigere og mykere enn Libero sine! :o)

Skrevet

Et tips er å putte mesoft i en tett boks med vann og litt olje, så har du verdens beste våtservietter. Eller du kan i hvert fall være trygg på hva de inneholder :-)

Skrevet

Rudi har også noen som er mye billigere og mykere enn Libero sine. 3 pakker á 250stk til 100 kroner.

Skrevet

Den typen de har på sykehuset, og ofte i barnehager, får man ikke kjøpt i vanlige butikker tror jeg. Tror det bare er mulig å kjøpe engros, dvs store kvanta.

Skrevet

Jeg ville ikke vært trygg på innholdet av bakterier, da nei, om du lagrer de lenge i romtemperatur. Men det gjør du sikkert ikke:-)

Skrevet

Den typen de brukte på sykehuset her er mesoftkluter som nevnt ovenfor, og som altså selges på apotek. La forøvrig inn ett innlegg om mesoftkluter før jeg så denne tråden :-)

Skrevet

Disse bruker jeg, og! De er supre. Måtte kjøpe Libero en gang og syntes skikkelig synd på Linea for de virket så harde. Euroshopper er tykke og myke og kjempe billige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...