JENTE06 / GUTT09 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Kan ikke de som er ute etter å krangle og diskutere gå inn på kranglesiden? Svar ordentlig hvis folk stiller et spm, og du har råd å komme med. Drit i å svar hvis du bare skal provosere. Værsåsnill!! Gidder knapt å klikke meg inn på innlegg lenger, for alle ender i en "er du helt teit??!!"-tone. Synd, for disse sidene kunne ha vært nyttige.
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Helt enig! Var på bim før, og savner den vennlige tonen og hjelpe-mentaliteten derfra. Her virker det som om alle er i konstant kamp om "jeg er verdens beste mamma og alt andre måtte tro og gjøre om barn og barneoppdragelse er bare tull". Fryktelig synd..
Mamma'n te linnea Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Åh,helt enig.godt å høre at det ikke bare er meg som har reagert på det.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Er helt helt enig. Virker som om mange er ute bare for å provosere eller krangle. Kjempekjipt! Var noen slike innlegg på BIM å, men her syns jeg det tar helt av. Å i fare for å bli satt i bås nok en gang og bli kjefta på, må jeg bare si at jeg syns det er merkelig at så og si alle slike kjipe innlegg startes av en eller anna anonym! Kjempesynd syns jeg å. har hatt masse utbytte av disse sidene, men er kjedelig når det blir bare krangling!
Hoppetussa Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Helt enig. Jeg oppfordrer herved de som føler det samme som meg og deg til å ikke svare på slike innlegg.
Luca Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Husker jeg fikk småsjokk da jeg tittet her etter å ha vært på BIM i forrige runde, snuppa er nå to år. For her kunne det være skikkelig aggressivt til tider, og det var samme forskjellen nå sist med lillesnupp for 10 mnd siden. Og det er jo stadig oppe, hvorfor det e dårlig stemning her og hvorfor anonyme svarer så lite hyggelig. Men hvis man bare overser dårlige svar og oppførsel, er det jo utrolig hvor stor nytte man kan ha av denne siden. Har fått masse tips om ting jeg lurer på, og ting jeg ikke lurer på:-) Og det at noen gjør ting på annen måte enn en selv, behøver jo ikke nødvendigvis bety at noe er bedre enn noe annet:-) De fleste her inne er ikke ute etter å konkurrere, men å utveksle info som småbarnsmødre:-)
Gjest Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Nuvel ,så koselig var det ikke alltid på BIM heller da. Husker endel; "jeg er tynn og hvis du legger på deg nå du er gravid er du dum og tykk og fæl" innlegg derfra og..Selv om de fleste der ikke påsto at de hadde "den eneste måten å gjøre ting på og gjør du noe annet er du en dårlig mor"... Uff, ikke greit når så mange forskjellige personligheter skal henge på et og samme forum:) Men ikke gi opp DiB da. Som oftest er det jo koselig her?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Signerer den! Her inne skal man ha lov til å lure på hva som helst! Og en som lurer på noe en gang, kan jo være den samme som har svaret en annen gang- så her er ingen "teite" ;o)
Frk. Hattifnatt Skrevet 29. november 2006 #9 Skrevet 29. november 2006 Jeg er helt enig... Det er litt opp til oss å ikke la oss provosere av slike bedreviter- innlegg også. Vi får heller svelge noen kameler og la være å svare...
*ulvemor* Skrevet 29. november 2006 #10 Skrevet 29. november 2006 gidder ikke å svare på de innlegga der noen angriper andre som mødre, det blir for personlig, og det kan vi ikke si noe om på et internettforum. Vi skal jo liksom hjelpe hverandre her og utveksle råd og meninger. Virker som noen ikke tåler andres meninger heller, og det kan bli for dumt noen ganger.. Det er jo vi som er her inne sitt ansvar å holde stemningen god, og det syns jeg alle skal bli med å prøve på Kranglere har jo en egen krangleside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå