Gå til innhold

Hvorfor i all verden bruker dere våtservietter da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempedyrt, og helt unødvendig.

Vaskekluter med lunkent vann er da mange ganger bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å spare litt på klutvask, bruker jeg våtservietter for å vaske av den verste "skiten", så vasker jeg med lunkent vann etterpå. Er vi på farten bruker jeg å vaske med våtservietter med lunket vann. Kjempegreit, syns jeg!

Å at det er kjempedyrt er vel å ta litt hardt i. Kjøpte en pakke med våtservietter til Emma da hun ble født for 3 mnd siden til 32 kroner. Har kanskje brukt 15 servietter til nå!!!

Skrevet

Kjempedyrt er det vel ikke...syns jg da...jeg brukte bare libero sine vaskepapir og vann i begynnelsen...og våtservietter når vi var på tur...sklei over til våtservietter når han var ca 3 mnd...veit ik hvorfor, men ser liksom ikke problemet med det heller??!?! Hvorfor er det "helt unødvendig" å bruke våservietter HI?!?! Du mener kanskje det, men virker som om du syns alle som bruker våtservietter er HELT håpløse...!? Hvorfor ikke bare la folk gjøre som de vil med det? Jeg hadde aldri klart å bruke kluter og vann, fytti katta...blir helt uggen av bare tanken...jeg hadde mått vaska klutene med en eneste gang, og det er jo ik mulig...altså hvis det er 1-2 bæsje bleier om dagen da...i tillegg til all vanlig vask blir jo det 3-5 maskiner om dagen...det går jo bare ikke i lengden...

Noen velger våtservietter, noen kluter med vann og andre papir m vann...skjønner ikke helt hva greia di er jg...

Hvorfor skrive et så "surt" innlegg?! Hvis du har oppdaget/syns at kluter og vann er det beste for deg å bruke kan du ik heller bare si det da?!? og ikke rakke ned på "våtserviettbrukere"?!??

Kanksje jeg har misforstått deg...da ber jeg om unnskyldning...men måtte bare svare her...det har blitt en så dårlig tone her nå og det er så fryktelig kjedelig...ville høre hvorfor så "sur"?!!?

hilsen våtserviettbruker:)

Skrevet

Hvorfor ikke når hun ikke blir sår. Bruker det når hun har bæsjet for den tar det vekk mye lettere. Slipper å vaske på ekkle kluter og jeg har råd til det...

Skrevet

Hehe, må le jeg!

Ser du ikke alle fordelene ved våtserviett da? Hadde jeg KUN vært hjemme hadde jeg kanskje brukt vann og klut... men..

Våtserviett er IKKE dyrt...., det kan kastes (veldig kjekt etter en enorm dritt-bleie), det er kjekt å ha en pk liggende i stelleveska som er der når man trenger det.....

Jeg bruker våtservietter til ALT unntatt første og siste stell hver dag... Snuppa er nå 7,5mnd og har ennå ikke reagert! Men jeg er nøye med valg av våtservietter da!

Skrevet

Fordi det er enklere, kjappere og jeg har dessuten ikke plass til å stelle på badet. Også prøvde jeg en stund med kluter og vann, men etter å ha brukt de føler jeg fortsatt at de er "skitne" selv om jeg vasker og koker og brenner de...Så veldig dyrt er det ikke da.

Skrevet

Bruker minst mulig pga alle kjemikaliene, men syns de er super når vi er ute og farter og det ikke alltid er så lett å bruke klut og vann..

Skrevet

Jeg bruker våtservietter til det meste når jeg ikke er hjemme. Her bruker jeg klut og vann.

Det er jo kjempekjekt å kunne bruke engangs til å tørke bleieområdet, ansiktet, når minsten søler, og hender, og ikke minst mamma som får alt poden tar i på seg... Maaange fordeler...

Skrevet

Synes papirklutene til Libero er geniale. Er litt hva man er vandt til. Vi brukte de på syehuset, så da ble det sånn.

Skrevet

Vi bruker papirservietter med vann på til vanlig, men bruker våtservietter når vi er ute på tur. De er veldig praktiske syns jeg. Er mange stellerom der springen er langt unna stellebenken, og jeg forlater ikke han på stellebordet for å våte en serviett eller klut....

De er forresten ikke dyre i det hele tatt. Bruker xp sine (som kom best ut i test), og betaler 14 kroner for en pakke. Det syns jeg er kjempe billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...