Tre små & mammaen Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Jippiiiiii!! Vi er 8 småbarnsmødre som i kveld skal samles på en kafe:) Hun ene eier en kafe og i kveld etter stengetid skal vi jentene innta plassene og lage julekort, julestæsj og bake masse julekaker og rundstykker. Så tar alle med seg noe godt å spise/drikke , så lager vi et lite koldtbord vi kan kose oss med:-))) Å såååååå gøøøøy d skal bli:) Vi skal kose oss dønn ihjel.-))) Og i kveld er det fedrene som skal ha hjemmekveld med barna:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Så kos det hørtes ut.. Har ikke tid til noe jeg,nesten ferdig med julegavene heldigvis.. Ellers skal jeg jobbe masse i julemnd,så hvor mye jeg får sett barna blir jo spennende å se.. Stian kommer nok innom meg siden jeg jobber på kjøpesenteret som er 5 min fra oss.. Han er en skikkelig mammagutt Kos dere masse i kveld.. Jeg vil være med,men det er litt langt til deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Å fyttirakkern nå ble jeg litt misunnelig... Skal sitte med skoleoppgave i dag jeg... Skal ha gruppemøte i ettermiddag, så blir vel å jobbe med den i kveld... Usj så kjedelig!! Men det høres jo knallkoslig ut det dere skal i kveld da!!!!! Må visst ordne meg et juleverksted til... hihi... Du må kose deg gløgg (hehe) i hjel i kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 Så artig da!! Dere må kose dere masse!!!! jeg og vil!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. desember 2006 Det var så kjekt den kvelden:-) Vi var ikke ferdig å bake og lage julepynt og dill og dall før i 3 tiden på natta:) Men gud så morro vi hadde det:-) Så dette gjentar vi til påsken og:) Ennå er fryseren full av kaker og boller og all slags godsaker...tro om jeg skal ta opp en pose nå i dag:-) Ha en koselig førjuls tid , jenter:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå