Gå til innhold

Offentliggjøring.....


laffe*høygravid*

Anbefalte innlegg

Pr. i dag er det offentlig at jeg har bebi i magen min :-) Og det er skikkelig rart - nesten litt skummelt! Var liksom litt tryggere å ha den hemmeligheten selv... var jo noen som visste det, men nå vet ALLE det... tenker liksom at det er større sjangs for at det går gæli, nå som folk vet... hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 12 nå.. Hadde bestemt meg for å si det på jobb etter første kontroll. De sa at alt så bra ut, så da sa jeg det :) Så nå er det liksom offentlig...

 

Men det går fort til jul da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12+0 på julaften!

Jada, det er mye å gjøre før jul, så det skal vel gå unna vil jeg tro,

men jeg har så lyst til å bare hyle ut at JEG SKAL HA BABY !!!!!

Også har magen begynt å vokse litt så jeg håper det ikke blir altfor synlig!

 

Å fryd og jubel så glad jeg er for den lille gullklumpen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har magen din begynt å vokse litt allerede! Åååå... misunnelig jeg - venter så færlt på den magen! Kjenner jo at buksene strammer litt ekstra, men magen er ikke akkurat blitt veldig synlig...

 

Jeg og er jublende glad for den lille i magen min!!! Meget etterlengtet!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat veldig synlig mage, men sånn at jeg og min kjære ser det!

Også har noen av buksene blitt litt i trangeste laget.

Vet ikke om det er bare positivt at det synes så tidlig, for jeg er redd for å legge på meg alt for mye. Hadde gått opp 4 kg når jeg var 6+4, selv om jeg ikke har spist mer enn vanlig! Og når det er antydning til mage allerede er jeg eg litt urolig for om det kan finne på å være flere inni der!

Vi får tro den roer seg litt etterhvert!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenk om det er flere inni der!!! :-) Spennende! Har ikke gått opp så mye enda, men så har jeg heller ikke fått i meg så mye mat i det siste da.. Mamma gikk opp 30 kg med meg, så det er en viss risiko for at jeg kommer til å rulle etterhvert...

 

Du må holde oss oppdatert :) Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 9+3 og kan ikke skjule magen lenger nesten..2 stk har spurt meg rett ut..Og jeg prøver å dekke meg til med klær.. Må legge til at jeg i utgangspunktet er veldig tynn..Og når livmora blir som en grapefrukt, så har jeg kuuul på magen.. :( Skulle ønske den hadde ventet litt jeg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at når magen kommer, har man litt lyst til at den skal forsvinne igjen - i hvertfall når den begynner å bli veldig stor! Så flere venninner har sagt at jeg skal nyte tiden før jeg får mage... men jeg kan ikke noe for det, blir misunnelig på de som har fått den allerede!

 

Skjønner at det kan bli vanskelig å skjule graviditeten dersom kulen kommer veldig tidlig.... men nå er jeg jo i uke 12, og alle vet det - så NÅ kan den bare komme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jul skal magen få strutte alt den vil! Det er herlig med mage. Men nå er det jo ingen som skal se den, så da byr den på litt problemer!

Får leke fornærma, og si at "SÅ mye har jeg da ikke lagt på meg, at jeg ser gravid ut"!

 

Plutselig står du der med mage du også laffe! "Brått og uventet;)

 

(Skal holde deg oppdatert ang. min lille bekymring for flerlinger!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...