Tine og Ida.f.13.05.06+spire Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg har fått blærekatarr/urinveisinfeksjon.. noen som harnoen gode kjæringråd?
MintCondition Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Drikk masse! Vann, kjerringrokkte og kamille-te. Varm dusj pleier å hjelpe meg, og å ligge under pledd med en varmeflaske. God bedring, uvi er skikkelig ubehagelig! Jeg har vært enormt mye plaget, hatt det minst to ganger i året siden jeg var lita jente :/
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 hm, det beste rådet er vel å gå til legen.... men du skal drikke mye og helst sur drikke, appelsinjucie ol.... bakteriene trives mindre i "surt" miljø og så får du skylt dem fortere ut når du drikker masse....
Benni-min Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Hei. Drikk masse appelsin-juice. Det er surt,og bakteriene liker ikke den sure floraen. Ikke sitt på noe kaldt, og ikke hold deg lenge når du må på do. Prøv å gå med en gang. Ellers anbefaler jeg en antibiotikakur for å få bukt med det fortest mulig. Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse, og det misunner jeg ingen, så ikke la den spre seg dit.
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Tranebær saft/kapsler kan også hjelpe. God bedring, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå