Gå til innhold

oi, termin i dag jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja nå har jeg kommet til den "magiske" datoen som jeg har ventet på i flere mnd. ser ikke ut til at det skal skje så mye i dag, men er veldig klar for å møte lille tulla nå, så en fødsel hadde vært på sin plass!! håper virkelig det skjer noe snart!

ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!! :-) Håper det skjer noe snart da :-)

Skrevet

God morgen!!! I dag er terminen vår også,og har våknet til kraftige hyppige kynnere - IGJEN:..hadde en skikkelig luredag for to dager siden, gikk med kraftige onde kynnere hvert niende minutt i TOLV TIMER; uten at det ble noe, puh...hadde jo gangsperre i livmoren etterpå, hehe!

Anyway tør ikke helt håpe på noe enda...men krysser fingrene likevel...håper vi slipper begge å vente særlig lenger!!!!!!!! Lykke lykke til! ;-)

Skrevet

God morgen, og lykke til. Skal krysse fingrene for dere som har termin i dag, og håper dere får et "terminbarn". Dagen er jo fortsatt ung og mye kan ennå skje...

Selv har jeg termin i morgen... Hadde kynnere hele går, og i natt hadde jeg faktisk lette, regelmessige rier hvert 3. og 6. minutt (Annenhver ri kom med henholdsvis 3 og 6 minutters mellomrom). Jeg trodde faktisk noe var i ferd med å skje, men etter et par timer sovnet jeg igjen, og nå er det ikke noe action her i gården. Sammentrekninger har jeg jo, men ingen av den typen som bygger seg opp til den når toppen, for så gradvis å avta igjen, og ingen regelmessige. Ja-ja. Jeg velger å tro at det kun er et tidsspørsmål før det starter på igjen, så kanskje jeg slipper å gå på overtid denne gangen... håper håper håper...

Skrevet

Håper du begynner å få litt vondt snart da... (ikke vondt ment, men) :-)

Lykke til med fødsel. Håper du slipper overtid!

Skrevet

takk for svar! er litt rart å gå rundt å håpe på at man skal få vondt lissom... men det må jo lissom til da! ikke noe som helst tegn til at noe skal skje her i dag... hadde også regelmessige sammentrekkninger her forrige kvelden... våknet ett par ganger i løpet av natten av at det bygget seg opp og så gikk sakte ned igjen... men så sovnet jeg og sov godt heeeelt til morgenen, har ikke kjent noe etter det... kjipern... trodde at noe var i gang jeg da.. men nei, virker som man kan bli lurt noe ganger ja!

huff, kjedelig å vente sånn.... har egentlig ventet en stund allerede, men har jo vært klar over at dette kan gå over tiden... har bare lissom ikke hatt følelesen... men det værste er nok egentlig at jeg vet at nå er det så mange andre som venter også!

kommer hu ikke snart da?.... blitt helt tett eller?... holder lissom at man går å venter selv! lykke til dere andre med termin rundt denne tiden da! kan jo holde hverandre litt oppdatert nå, er litt morro å følge med på hvordan det starter og greier! er jo så spennende det og!

Lykke til!

Skrevet

Her er det fremdeles kraftige kynnere på gang, sånn ca hvert 10-15 minutt, men tør ikke håpe på noe mer. :) du har rett, det er slitsomt å gå og vente, kjenne på hvert lille tegn, "kan det vre...?!" osv! ;-) men de små dukker vel opp etter hvert, ikke så lenge igjen nå uansett. ;-)

håper vi slipper å gå til midt i desember, i hvert fall! huff! :) lykke til til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...