Nusse1980 Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Hei Nå går det virkelig nedover synes jeg. Vi jenter flest ville vel at ting skulle vært gjordt i går, men jeg ble så glad da jeg åpnet BIM siden nå og så at jeg har igjen 66 dager. 10 uker til termin. Var hos legen i går og alt stod bra til med bade meg og baby. Hvor mange dager har dere igjen? Ha en strålende dag alle sammen:) Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Her er det igjen 71 dager. Syns tiden går så sakte, litt bedre nå når julerushet har begynt. Fikk handlet mange gaver i går, så nå er jeg godt i gang. Har stor familie, så det er mange å kjøpe til. Skal på kontroll hos jordmor på tirsdag. Gleder meg til det. Fint å få høre babyen også, ikke bare kjenne den. Har din begynt å sparke deg i ribbena? Tror min driver å pesser rumpa si oppover, og hodet nedover. Rett i blæra. Og det er ikke så godt. Ha en fin da, Camilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse1980 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. november 2006 Hei du Ja babyen sparker skikkelig til tider, må lene meg bakover når jeg sitter, ellers føler jeg at jeg klemmer han helt flat. Babyen har ligget med hode ned nesten hele svangerskapet. Føles som den tar noen skikkelig "bokse"tak nedover mot blæra.. Synes jeg flyr på do hele tiden, men er bare dråper som kommer. Når jeg gikk gravid med datteren min, så var hun ikke så aktiv som han som er i magen nå. Men det er godt å kjenne liv , selvom jeg til tider synes det er litt slitsomt med alle takene som kommer:) Ha en fin dag nr.3-jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 67 dager her.. En dag mer enn deg Er så kosli med juleforberedelser nå.. Bare koser meg med magan for tiden.. 100 % sykemeldt å, men dagene flyr fordi synes j!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småen og smulan Skrevet 29. november 2006 #5 Del Skrevet 29. november 2006 90 dager igjen i dag. Tiden snegler seg frem. Var hos jordmor i dag og fikk høre lillegutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå