tonemor27 Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hei! Lurer på hva jeg skal kjøpe av stellekommode/bord. Har sett på Brio sin på Babyshop. Har også vurdert Diktad fra Ikea, men ikke sett den annet enn på nettet. Er det noen av dere som har vurdert/erfaring med noen av disse og eventuelt andre forslag? Er lettvint med Babyshop siden det finnes på Hamar, men litt tungvint å dra inn til Ikea...
Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Bor du på Hamar? - De har en del bra stellebord på Helseartikler i Elverum. De fører bl.a Basson, og har både sammenleggbare og sånne som har kommode under. - det er jo kortere å ta turen dit enn til Ikea. Jeg for min del har valgt et sammenleggbart et (fra Basson)til å ha på badet, for det er for liten plass der. - På soverommet til gutten blir det en kommode med avtagbart stellebord oppå.
tonemor27 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 Jeg bor i Ottestad, men det er jo rett uten for Hamar Ikke tenkt på noen butikker i Elverum jeg. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur dit da. Takk for tipset
Gjest Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Du får ha god tur til Elverum, de har en mengde bra utstyr og er velkjent for sin gode service og kompetanse. Nesten bare sykepleiere som jobber i butikken, og de KAN sakene sine. Jobbet med mor og barn i alle år! Hils dem fra en dame i Oslo som bruker å reise dit for å få good service!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå