Gå til innhold

Desember: Hmmm, dette var uvant

Anbefalte innlegg

Har til slutt fått mensen igjen. Og det var merkelig. Har jo ikke hatt perioden på snart to år, så dette var rett og slett uvant. Litt greit å komme i syklus igjen, begynte å bli bekymra.... Tok faktisk en test her for en uke siden, den var jo negativ, heldigvis. Blir nok ikke flere her i gården, selv om mor synes det hadde vært kos med en til, hehe.

Ja, ja, alt man skal dele med andre ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7274932-desember-hmmm-dette-var-uvant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du! Jeg fikk mensen igjen etter 5 uker!! Akkurat ferdig m å blø etter fødselen også kom mensen.. Og regelmessig fra første gang.

Med førstemann kom den etter 6 uker..også helt regelmessig..og jeg som hadde hørt at det minst tok 6 mnd før den kom tilbake. Ja, ja, man skal nå ikke tro alt man leser og hører.

Slik tenker jeg også. Skal ikke ha flere (har 2) men det hadde jo vært koselig med en baby til..hehe. Tok også en test for noen dager siden som også var negativ. (har vært kvalm men var vel noe magegreier bare..)

Har ikke fått tilbake mensen ennå, men jeg satt inn hormonspiral før jeg fikk den tilbake. Har noen småblødninger i ny og ne. Håper jeg slipper den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...