Gå til innhold

Tror dere det blir noe kjærlighet..........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, eg har nesten mine tvil med Tore JArdar også - han MÅ jo bli sinnsjukt intens når kameraa er vekke sånn som han er når dei er på....men for all del, om ho der Michelle er lik han sånn sett så ordnar det seg kanskje?? Ellers kan Harald berre ha det så godt - eg hadde bestemt for lenge sidan at han skulel velge Trine-Lise, så det så. Terje har eg ikkje akkurat sansen for og Anne blir berre kompis med gutta.

Puh...hahaha, må le av emg sjøl, her sit eg klokka sju om morgonen oger engasjert i resultatet på Jakten på kjærligheten...jaja, vi blir vel tilgitt det emste vi hormonbomber?!!

Hehehe- ja, jeg satt og tenkte skikelig seriøst på det i sted jeg også... og måtte le av meg sjøl- er dette noe å sitte å fundere over grytidlig om morran liksom :-D

Tror nok han Tore J blir rimelig intens ja....... huff, han er liksom litt sånn "veninne" gutt han..... ikke så veldig Mannemann akkurat ;-D

Hvem var TrineLise, hun mørke som ble nr 3 liksom??? hun "heia" jeg på!!! Tror ikke det blir noe mellom han og hun han valgte iallefall.......

Herlig det ehr! Tenk at vi ikkje har viktigare å gjere enn å spekulerer på korleis det går med dei i Bonderomantikk, og det klokka 7.30! Jaja, eg må seie at eg nyter det litt også - ikkje tenke på eksamen eller jobb :-)

Einig om Tore Jardar - han er nok av den veldig mjuke typen...for all del, ei mjuk side eller to er ikkje å forakte, men han der detter vel nesten saman av å mangle ryggrad?!? Nei, stakakr Tore, sikekrt veldig snill og grei altså, men ikkje min drømmemann nei! Og det gjer jo ingeting, for han ahr eg gifta meg med, hehe.

TrineLise ja - vart nr tre, ho trur eg var ei bra jente!

Det var vel ingen av de fire som valgte sånn som jeg ville at de skulle... Har vært en del på kurs med han Tore Jardar, morsom type, men han var skikkelig slitsom på tv syns jeg... Nå syns jo jeg hun Michelle virka akkurat like intens og slitsom så da var det vel skjebnen da, he he... ;) Ja, ja, godt å sitte her fanga i leiligheten og ha en mening om alle andre der ute i verden... ;)

Ja , det er godt vi er så vakre og vellykka at vi kan kommentere andres livsvalg :)))) hi hihihi...

Blir veldig spennende å se de siste episodene...

Gruer meg til siste episode jeg... Kunne gjerne vart lenger... Er jo så spennende...

Nå er skal vi danse slutt, snart er Jakten over, og da mangler det vel bare sesong avslutning på Greys også....

OG HVA I H****** SKAL VI FINNE PÅ DA????????

Godt det kommer noen små bebiser for å underholde oss da :)))

Annonse

Tja Tor Jardar og Michelle verka det jo som det va kjærlighet ved første blikk da... men det skal sies at æ likt ho andre bedre... syns han e litt søt æ... men e ikke akkurat min type mann... ;D

De andre har æ også dårli tru på... men vi får sjå.. ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...