Gå til innhold

Har navlen poppet ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos noen av dere? Når kom den i tilfelle? Min går innover foreløbig, men det seg ut som om den har lyst til å komme ut. Veldig hard rundt den, og hvis jeg stryker på magen, så lager navlen en voldsom "trutemunn"...

Er i uke 33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er fortsatt "inne", men trur den kommer ut på slutten*ler* I allefall er den stram som en "trutemunn" som du sir!*ler* Er i uke 34...

Skrevet

Husker at jeg fikk utover sist. men husker ikke hvilken uke det var i. Nå er jeg i uke 36, og har den fremdeles lang inne.

Skrevet

Min navel er ødelagt den, etter en lapraskopi i mai, så her er det nok ingenting som kommer til å poppe nei...:) Men det gjør ikke noe... Har jo uansett en bebis inni der...hihi :)

Skrevet

jeg tok også lapraskopi, for å fjerne galleblæra, for 5 år siden. datteren vår er 9 år.

kanskje det er derfor den ikke har poppet ut enda.

Skrevet

Kan jo være derfor... min er iallefall blitt helt rar... ser liksom ut som jeg har to hull neddi der...(som har grodd da seff, hehe) Men den er blitt rar... hmmm....kanskje jeg kan saksøke sykehuset for å ikke ha gjort bra arbeid...hihi, neida...:)

Skrevet

Den siste der er fra meg da, klarte å trykke på den FLOTTE anonym knappen...ikke meningen...

Skrevet

Nei, tror ikke min kommer til å poppe ut jeg. Gjorde ikke det forrige gang. Har nok veldig innover navle fra før.

Skrevet

Hei.

Jeg er 29+5 og min navle har poppet ut! Den er ikke helt ute enda, sånn som på slutten forrige gang. Men den er på vei ut hvertfall.

(hørtes skikkelig rart ut) :-)

Skrevet

Navlen min har kommet ut:) Husker ikke akkurat når det skjedde, men det må ha vært et par uker siden, har termin om 6 uker på fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...