Gå til innhold

Kommer babyen til å klare seg? Er så usikker på alt om dagen :-/

Anbefalte innlegg

Noen spåkone som kunne vært så snill og hjelpe? Går rundt og er bekymra hele tiden, klarer ikke tenke på annet enn om babyen har det bra der inne.

Min fødselsdato: 07.07.89

Barnefarens fødselsdato: 13.01.89

Termin: 16.07.07

Vårt første barn.

Er nå 7+2 på vei. I begynnelsen av svangerskapet tok jeg to ecstasy tabletter, fem blå valium og røyka en del hasj og tobakk. I tillegg drakk jeg litt alkohol. Har slutta med alt nå, men er så utrolig redd for at babyen ikke skal klare seg. Tørr liksom ikke glede meg i det hele tatt. Kommer den til å bli født frisk? Blir det gutt eller jente?

Vær så snill og svar - jeg hadde blitt evig takknemlig, og mange byrder hadde løftet seg fra mitt hjerte!

Fortsetter under...

Hei:)

Bare et lite tips:

gå inn på dinbaby på spå/horoskopsidene der og rop etter noen som kan spå deg der:) De er veldig dyktige der:)

Håper du får svar for det er vondt å gå slik og bekymre seg.

Jeg driver med Reikienergi-sendinger der inne, og har blitt hjulpet mye av mine spåvenner der:)

Lykke til:)

Klæm:)

Heisann du lille, jeg ville nok ikke ha spådd deg med denne problemstillingen, da jeg mener lege eller jordmor er de rette å spørre når det gjelder dine bekymringer. Men jeg har lyst til å si til deg at du skal ikke bekymre deg så mye... babyen din har det nok helt fint vil jeg tro, og du er nok ikke den eneste som har inntatt rusmidler før du var klar over at de hadde en liten spire i magen. Ting vil helst gå bra vet du:) Ønsker deg videre lykke til i svangerskapet og prøv å la tankene fly over på positive ting i stedenfor... hvis mor har det bra, vil nok den lille kose seg gløgg i din mage.. klem og god helg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...