Gå til innhold

får ikke sove jeg..:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

vi bor mer eller mindre sammen, men blir en del reising i forbindelse med jobb & studier. Vi har vært sammen ca 1 år. Akkurat nå har vi det kjempebra sammen, og er veldig forelsket.. men jeg er ganske sjalu av meg, og tenker veldig mye, håper ikke det ødelegger forholdet vårt..

du skjønner.... når jeg fikk opp deg her på siden, så var det første som slo meg "er dette ett langvarig eller kort forhold".. og slik du beskriver det så kan det jo defineres begge veier...

oj.. eee får opp ordene : skole, hjem/sykehjem, flytting.. hmm kanskje det sier deg noe??

det som kanskje streifer meg når jeg ser de ordene er at jeg må flytte dit han er fra og jobbe på sykehjemmet der?!

Vil veldig gjerne at dette skal være et langvarig forhold, som ikke tar slutt da jeg føler at jeg har funnet mannen i mitt liv:)

med tanke på det du skrev tidligere og ordene vi fant ut av sammen (visste jo ikke at du kan jobbe på sykehjem) så tror jeg at du kommer til å flytte dit ja. men ikke enda... innen ett halvt års tid. føler at det er dette som skal til for at det skal vare liksom....

klem

helt utrolig!!:) vi har faktisk snakket om det selv.. jobber i helsesektoren og det er bare på et sykehjem jeg kan jobbe med min utdanning der han er fra..

Håper masse at dette stemmer, og selvfølgelig at magen er under haken på meg!

Og håper alle de tankene jeg tenker er bare tullette av meg å tenke.. tenker da på utroskap, men har INGEN grunn til å tenke på det eller bekymre meg over det... tror jeg.

Tusen,tusen takk skal du ha!!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...