Gå til innhold

gravid og Hater lukten av..

Morango 29.05.2007

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøleskapet!!! Søppel.. Og badet i 1.etg.. Det lukter plutselig PYTON!! Og en håndkrem jeg har brukt jevnlig gjennom hele 1.tri; den spyr jeg av nå.. Lukta av gammel olje og bensin, lukter det i garasjen på jobben, du og du som jeg brekker meg der inne...

Og sist men ikke mist; ØLÅNDE!!!

Og masse masse annet, syns hele snyteskaftet går i spinn for tiden..

Godt å høre vi er mange!

Kjøleskapet helt enig! Og spesielt nå når svigermor har vært og lagt inn en bolle med hjemmelagede fiskekaker med masse løk! Må holde meg for nesen når jeg åpner, og likevel brekker jeg meg bare av tanken på lukten. Bilen lukter også forferdelig, og jeg som pendler 20min til og fra jobb og barnehage. Det aller meste av middagsmat lukter forferdelig, spesielt stekt fisk. Har stort sett bare lagd tomatsuppe og fiskeboller de siste ukene. Stakkars barn! (2 og 4 år) får jo ikke middag for tiden. Mannen min er jo kjempeflink og lager middag, men denne uken er han borte på jobb. Sitter å lurer på hva jeg skal finne på til middag for mine stakkars barn.Håper det gir seg snart! (10 uker).

• 2 uker senere...

Annonse

jeg henger meg på kjøleskap-bølgen, men sliter også med kylling og kjøttdeig. bare synet av det.. *grøss*

bila lukter surt

ånde.. spiller ingen rolle om den er helt grei, bare følelsen av å bli pustet på...!!

tidligere hadde jeg problemer med kaffe også, veldig vanskelig når jeg jobber med 18 mannfolk som drikker kaffe på ett tett pauserom om morgenen.. klarer heldigvis den lukta nå..

men lukten av snus, eksos, garasje, nytt materiale, spylevæske (ikke den nye, sommerlukta.. ÆSJ), asfalt, tunnell og "elektriske" lukter er deeeeilig:):):)

må ikke glemme smaken av kruspersille:D namm...

Jeg laget ei helt fantastisk god iskake her om dagen. Vi spiste den, og den var nydelig! MEN - plutselig orket jeg ikke tanken på iskaka. Jeg orket ikke engang å åpne fryseren i angst for å lukte den. Det hele endte med at typen måtte fjerne den, og vaske opp formen, slik at det ikke var noe lukt igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...