Gå til innhold

gravid og Hater lukten av..

Morango 29.05.2007

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da er vi to om å ikke klare lukten av kjøleskap. Jeg brakk meg hver gang jeg åpnet kjøleskapet de 3 første mnd. Og spesiellt lukten av løk og salamipølse. Hver gang en salamipakke ble åpnet måtte jeg kaste den etterpå, for jeg greide ikke lukte. Er 17 uker nå, og det er ikke så ille lenger.

Men enkelte lukter forblir helt grusomme......................

Annonse

• 2 uker senere...

har under hele svangerskapet plutselig syns kjøttmat smaker hundemat og lukter det! helt sånn plutselig når jeg sitter å spiser..spesielt pinlig når vi var på fin resturang og jeg sprang å spøy fordi maten plutselig luktet og smakte hundemat!!! helt rart..jeg har da aldri spist hundemat!! hehe og så synes jeg spylevæske lukter så godt..og kinesisk mat lukt lir jeg helt dårlig av..

æsj.. lukta i kjøleskapet er forferdelig.. (men hvorfor egentlig.. hmm merkelig)

Og jeg kan ikke åpne oppvaskmaskina når den er ferdig, da må jeg gjemme meg.. hehe.. Jeg tåler ikke sterke lukter i det hele tatt lenger å det meste lukter merkelig..

Er nesten sikker på at om jeg hadde lukta på gammel melk eller generelt gammel mat hadde jeg ikke kjent forskjell.. Lukte sansen min har gått helt i SNURR wæææ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...