Gå til innhold

gravid og Hater lukten av..

Morango 29.05.2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nudler og Kylling

Noen andre som har fått et stort hat for spesielle lukter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hata lukta av kjøttdeig da jeg var gravid! :)

Skrevet

Jeg kan ikke fordra lukta av stekt kjøtt, kylling og kjøleskapet! Det har plutselig begynt å lukte noe helt jævlig, men samboern kjenner det ikke da..

Skrevet

Jepp samme som dg...kjempeglad i d før...

Skrevet

Mengder av smeltet ost er også Hat. Pizza og gratineringer er Usj!

Skrevet

ferskt kjøtt, smeltet ost, røyk og alkohol... :) gjør det lett å slutte å røyke når jeg blir kvalm av lukta når typen røyker.. :)

Skrevet

da jeg var gravid med lille gutt.... hateat jeg lukten av stektepølser og gryterett..

så en gang møtte sambor sitte ute i regnet å spise sine stekte pølser... for at jeg ikke skulle kaste opp.

Skrevet

Har siden uke 5 hatt total aversjon mot alle typer parfymelukt. Jeg kommer ALDRI til å bruke parfyme igjen! Æsj.... Klarer ikke flesteparten av parfymerte shampoer, bodylotioner osv heller...Her går det kun i Lano ;-)

Skrevet

Usj...poteter var helt ille sist. Både smak og lukt. Liker det ikke så mye nå heller, men får i meg litt da, med god saus;)

Skrevet

Da er vi to om å ikke klare lukten av kjøleskap. Jeg brakk meg hver gang jeg åpnet kjøleskapet de 3 første mnd. Og spesiellt lukten av løk og salamipølse. Hver gang en salamipakke ble åpnet måtte jeg kaste den etterpå, for jeg greide ikke lukte. Er 17 uker nå, og det er ikke så ille lenger.

Men enkelte lukter forblir helt grusomme......................

Skrevet

Kjøtt. pinnekjøtt, klarer hverken synet eller lukta . spes lukta. Blir helt elendig av den. Så til jul blir det kalkun.

stekte burgere og bacon er også helt grusomt .

Måtte lufte i nesten en time sist min samboer stekte bacon.

og det blir lenge til neste gang. he he

Skrevet

kjøleskap!! blæh, verste lukta som finnes! og hundelukt og hundematlukt... æææsj...:S

Skrevet

Jasminris lukter helt pyton, kjenner jeg lukta brekker jeg meg. Og jeg som egentlig liker den risen veldig godt.. merkelig det der

Skrevet

Shampoo, omocolor og tøymykner. Her går det bare i neutral om dagen.. Men synes den begynner og lukte ille også

• 2 uker senere...
Skrevet

har fått litt kvalme fornemelse av tøy mykner spesielt den nye med aroma(lilla flaske) æsj.....

Skrevet

har under hele svangerskapet plutselig syns kjøttmat smaker hundemat og lukter det! helt sånn plutselig når jeg sitter å spiser..spesielt pinlig når vi var på fin resturang og jeg sprang å spøy fordi maten plutselig luktet og smakte hundemat!!! helt rart..jeg har da aldri spist hundemat!! hehe og så synes jeg spylevæske lukter så godt..og kinesisk mat lukt lir jeg helt dårlig av..

Skrevet

Pizza grandiosa..ush

Har mitt tredje svangerskap nå,det har vært like ille alle gangene.

Så her er det forbud i 9 mnd..he he

Skrevet

for gudsskyld ikke lukk opp oppvaskmaskinen når jeg er i nærheten! og heller ingen kjøttdeig på meg.. men brunsost med syltetøy! det er noe heeelt annet =) =)

Skrevet

jeg tåler ikke lukten av valpen min. stakkar lille gutten, han er bare 3 mnd. og både han og tisset hans lukter fryktelig søtt.

Skrevet

ånei måtte dere nevne kylling der oppe? har spist opp alle kyllingvingene mine. nå vil jeg ha mer. eller jeg kan ha nudler med kylling og potetstappe. *drømme drømme* får sende gubben på butikken tror jeg

Skrevet

kjøleskap og kvitløk!!! eg må spy når eg kjenner den lukta. klarar ikkje vera inne i leiligheten når me steiker mat.. heilt forferdeleg.. for ikkje å snakka om bæsjebleier!!

Skrevet

HAter lukten av allt vaskemiddel som har sitronlukt :( Esja...

Skrevet

tåler ikke lukta av kaffe og skinke lengre... har også blitt veldig følsom overfor andre lukter, og blir sulten med en gang jeg merker lukta av mat:( utrolig plagsomt egentlig:s;)

Skrevet

æsj.. lukta i kjøleskapet er forferdelig.. (men hvorfor egentlig.. hmm merkelig)

Og jeg kan ikke åpne oppvaskmaskina når den er ferdig, da må jeg gjemme meg.. hehe.. Jeg tåler ikke sterke lukter i det hele tatt lenger å det meste lukter merkelig..

Er nesten sikker på at om jeg hadde lukta på gammel melk eller generelt gammel mat hadde jeg ikke kjent forskjell.. Lukte sansen min har gått helt i SNURR wæææ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...