Gå til innhold

er det noen som spår her??? må ha hjelp nååååååå, plis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har en mor som har hatt det VELDIG vansklig i det siste... masse problemer med gubben, å nå nekter han å la de prøve å fikse opp å sann.. masse krøll...

men dette har gjort at hun har blitt veldig deppa, sover ikke om natta osv. legene ville sykemelde henne, men hun nektet... dermed fikk hun noe og sove på istedet, men det ville hun ikke ta...(liker ikke piller sier hun)

men nå fikk jeg meld: du leser denne sikkert imorgen... men jeg orker ikke mere...

hun nekter å ta tlf..

jeg sendte meld å ba hu svare, men fikk bare, nei, vil ikke prate med noen...jeg har ringt konstant i en halv time!!

kan du se hva som skjer?

hun er født 04.05.64

Annonse

men hun nekter jo og svare meg.. og jeg kommer meg jo ikke inn når hun har låst døra..får du noe vond følelse?

ser du noe jeg ikke ser får å si det sann?

jeg får veldig negative energier når jeg snakker med deg!!! uansett om du ikke kommer deg inn, bank på dører, vindue osv. du kan også ringe politiet viss du er redd hun skal gjøre seg noe.. nå prater jeg av erfaring, hadde en venninne som trenkte hjelp, mye bedre en gang for mye..... liksom. jeg ville dratt. og viss det er veldig langt unna, så ville jeg (utfra det jeg føler, men kan også være på grunn av mine erfaringer tidligere!!) få politiet til å dra dit for å sjekke at alt er i orden :-) husk at vi klarer ikke å se alt. men du må nesten gjøre det du føler er best!

da har jeg vært der... hun har ikke hentet ut pillene hu fikk, så har iallfall ikke de...

hun villle ikke prate, bare satt og grein å sa hvor jævlig livet var..

jeg ble så redd, å sint at jeg bare kjeften(vet ikke hvor lurt det var)

prøvde å få henne med hit, men hun ville ikke...

hun lovet å legge seg å sende meld imorgen.,, men vet jo ikke om jeg kan stole på det...

dårlig samvittghet får at jeg dro, men jeg fikk jo ikke gjort noe...

å har en sønn som søver så dårlig om nettene, så måtte hjem til han..

har du fått noe mer føleler??

Til mamman til prinsen06

Jeg måtte bare en tur inn her jeg vennen og se etter deg siden den teite msn min slo seg av selv om jeg lot den stå på :(

Håpe du får snakket mere med henne i dag da vennen ...

Jeg skal på HS med Amalie 12.15 men skal se etter deg på msn når hun sover i 2-3 tida ...

Mange klemmer fra din venn

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...