Gå til innhold

JEG ER GRAVID


Kummin&Lillesel

Anbefalte innlegg

Det ble treff på nullte forsøk hos oss. P-pillene falt mellom senga og skrivepulten og var ikke til å finne igjen (altså, hadde vi visst de var der hadde de blitt fisket opp før), og en måned etterpå viser først en test ugyldig resultat, den neste svaaak positiv, og den siste klart positiv nå for en time siden.

 

Hvem skulle trodd det. Dette blir spennende. Jeg håper på at alt går bra, i alle fall!!

 

Er ekstra "nervepirrende" for meg, for jeg har lavt stoffskifte, og må til ekstra legekontroller i forbindelse med det.

 

Min forlovede er henrykt. Går bare rundt og smiler og forlangte at jeg skulle sitte og slappe av, mens han tar seg av det siste av klesvasken nå i kveld. Det har jeg visst fortjent.

 

Nå må jeg bare finne ut om jeg skal si det i julen, eller ikke. Er det for tidlig, mon tro?

 

Termin: 08.08.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi!! gratulerer!!!!

 

det var jo litt av et "lykke-treff" :)

 

Har du noen barn fra før da eller er du førstegangs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er totalt førstegangsfødende.

 

Har aldri vært i nærheten av gravid, og nesten ikke skjenket barn en tanke tidligere i livet mitt. Men nå virker det superspennende, koselig og fint. Det er nok den testen der som har snudd på det.

 

Jeg tenker lillebroren min på 11 blir glad for å få bli onkel! Selv er jeg 23.. Er bare han som var litt treig med å komme til verden.

 

Det som er litt morsomt er at jeg har termin (fra lommelegen.no sin "beregn din termin"-kalkulator), samme dag som min svigerinne hadde i år. Så om alt går bra blir min forloveds familie drastisk øket i omfang dette året. Og vi kan sikkert arve/låne litt av spedbarnsutstyret fra dem. Ajaj. Jeg gleder meg til fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig, det var slik jeg også ble gravid første gang, p-pillesvikt. Var ikke i nærheten av å ønske det da, men nå er det kjempespennende!! Jeg har forresten også termin den 08.08.07 :) Så spennende! Kanskje vi skulle 'passe' på hverandre fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje vi skal det. :) Det hadde vært fint å ha noen å "følges ad" med. Jeg har ei venninne som også er gravid, men hun driver og velger om hun skal ta abort eller ikke.. Så jeg kan ikke stole på at hun blir med hele veien.

 

Nå skal det sies at min p-pillesvikt var mer manuell enn .. bare at p-pilla ikke virka. Men litt naiv får man da være. ;) Og det gjør ingenting. Jeg er glad, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...