Gjest Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Endelig er tiden inne til å forlatte 2.tri og komme inn hit til dere. så nå håper jeg bare at de siste ukene går fortere enn de som er tilbakelagt:)
bivi Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Det håper jeg også. For din skyld.... jeg synes tiden går veldig seint nå. Er i uke 32.
Ella og tre små blå <3 Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Velkommen! Er selv ikke så veldig aktiv her, men prøver nå å følge litt med:o) Synes tiden går fort jeg. Er plutselig bare 9 uker igjen, snart er det jul og før vi vet ordet av det er tosom-tilværelsen vår over... Gleder meg MASSE, men tror nok at de 9 ukene skal bli gode å ha;o) Lykke til på 3. trim.!
seff Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Velkommen hit :-) Synes selv 3 tri har gått som en vind i forhold til det evigvarende 2. tri. Så er det jo jul og mye å gjøre fremover, så tiden går nok fort!
Beatej80 Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Velkommen til oss i "siste etappe" :-) Tiden går utrolig fort nå :-)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Velkommen inn hit! :-) Håper tiden går fortere for deg nå. Jeg er 29+5 på vei og synes de siste ukene har gått fortere. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå