Gå til innhold

Babyen på fem uker har fått navn MEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg angrer litt på navnevalget!! Flere som har opplevd dette???

Det ble litt mas om hva navnet skulle bli, så det ble ei litt stressa avgjørelse...Synes navnet er fint, men føler av og til at det ikke er helt oss!! Men innimellom skjønner jeg ikke problemet og syns navnet er perfekt...Hva feiler det meg egentlig:-)

Må legge til at da vi fikk førstemann angret jeg litt på navnet da også, men nå syns jeg det er det fineste navnet i verden..Kanskje jeg bare bør ha litt is i magen??

Navnet er presentert for søsken og familie, har stått i avisen osv...Ikke sendt inn skjema men...Det går vel ikke å forandre mening nå??? Og vil jeg egentlig det??

Trodde ambivalensen skulle gi seg etter graviditeten!!! HJELP!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn med alt jeg....

vinglepetter....

thihihi......

angrer på alt,men så er det bra...egentlig...rare greier....

er det et annet navn du heler vil ha da?

hmm...litt vansklig å ombestemme seg nå,hadde det litt sånn selv......

men valgte å beholde det..nå er det bare Selma som gjeøder..hun er en liten selma

Skrevet

Jeg hadde det på akkurat samme måte! Angret veldig på navnet, syntes det var fint men kanskje ikke helt oss.. Men feig som jeg er så sa jeg ingenting og vi sendte inn skjemaet og har døpt han i kirken. Nå som han er 5 mnd kunne jeg ikke gitt han et annet navn! Han er bare en Oliver!!!!

Skrevet

Tuusen takk for svar begge to - godt at det ikke bare er meg!!

I dag står jeg frem med nick - en vinglepetter til er ute av skapet:-) Grunnen til det er at jeg bare måtte si dette: Jeg har også en Oliver:-) "Min" er 8 år og verdens flotteste skolegutt!

Så har vi Linus, var egentlig det navnet jeg var litt usikker på først men som jeg nå syns er det fineste navn i verden!

Så er det minstemann som har blitt kalt Filip. Årsaken til at jeg ble litt usikker er at jeg oppdager stadig flere Filip, i tillegg til at det er litt styr med stavemåten: alle spør om den: Philip? Phillip? Fillip eller Filip? Hadde ikke tenkt på at det kan bli litt pes for han..Alternativet er Mikkel...

Men det blir nok Filip - for om jeg ombestemmer meg nå blir jeg sikkert usikker på Mikkel, og dessuten, hva om han bli kjempesur for at han ikke fikk hete Filip - og hater Mikkel? Når han blir større tenker jeg...

He he, noe skal det være!! Men godt at det ikke bare er meg! Selma er foresten kjempefint!! Godt at du gikk for det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...