Gjest Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Fikk vite på UL i uke 29 at vi skal få en gutt. Ble hoppende glad og handlet mye i blått, men når jeg nå studerer bildet av det som skal være pungen så stusser jeg litt! Ser det er en runding som er like stor ved siden av, men ikke så lys. Den har også en deling på midten. Vet at vi ikke skal stole 100% på UL, men det så jo så sikkert ut. Kan det som angivelig er pungen være noe helt annet? Det ble først sagt jente før han kikket litt til... Har tatt to bilder og lagt ut. Det er den lille lyse rundingen øverst som skal være pungen! Det er da den ved siden av jeg mener er misstenkelig lik bortsett fra at den er mørkere... Ser ikke like godt som i virkeligheten, men kan dere være så snill se og komme med tilbakemeldinger? http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/458600 -Ja, jeg vet vi tidsnok får vite og for oss spiller det ingen rolle. Begynte bare å lure litt :-)
oesmamma Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Ja slik ser pungen på mitt bilde også ut da...
Gjest Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Tror det der er en gutt.. Vi venter jente, og har helt tydelig bilder av kjeønnsorganet, og det ser ikke slik ut. I uke 31, på bildet både fra 2D og 3D ser jenta ut "slik som hun skal" der nede.. og det ligner ikke på dine bilder :-) Legen har sikkert rett.. :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Kan ikke det se ut som hovne kjønnslepper også da..?
Gjest Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 i uke 29? hos oss er de ikke så unormalt store hvertfall. Vi fikk beeskjed om gutt føst, og så kontra, men det var liksom i uke 13 og uke 19. Uke 13 så vi klart en tiss, mens det var hovent jenteutstyr. Mens i uke 19 var alt borte. På våre bilder er det absolutt ingenting "utenfor" ;-) Men man kan jo aldri vite da.. men skal være temmelig sikkert i uke 29 om de fikk ett godt bilde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå