Gå til innhold

Ung Voksen

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Trist å høre at det ikke gikk denne gangen heller... :-(((

Og på deres egen bryllupsdag.. Men godt at dagen og bryllupet ble vellykket likevel:)

Dere holder til hos Hausken sant?

Vi er også hos Hausken og jeg ruger på 2 egg og holder på med det 1. forsøket. Har hatt 3 IVF og 1 frys på sykehuset i Hgsd tidligere, så dette ble mitt 4 forsøk.

Men nå setter vi vår lit til Hausken og Elise, og for ikke å glemme Anna, og håper på det beste...

Har kun kjøpt 1 forsøk hos Hausken, så får vi se hvordan det går. Fikk 3 egg på frys.

Har dere noen planer for hva som skjer videre nå? Skal dere tilbake til Hausken for et 3dje forsøk?

Hva gjør de nå da mtp betaling etc. siden du allerede har hatt 2 forsøk og om du skal gå for et 3dje forsøk? Må en likevel betale 22.000 per forsøk siden en ikke tok en 3pack til å begynne med?

Vi er veldig godt fornøyd med Hausken og kommer til å gå tilbake dit om dette ikke skulle gå.

Lykke til videre og ta godt vare på deg selv og kos deg med hvetebrødsdagene:)

Kom innom og fortell hva dere bestemmer dere for og hvordan det går.

Lykke til!!!

Klemmer:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7273747-ung-voksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!!

Ja, nå har min mann snakket med Hausken. Jon skal se igjennom protokollen - om de kan gjøre noe anderledes neste gang. De forstår ikke hvorfor eggene slutter å dele seg/dør.

Vi får beskjed i løpet av uken eller neste uke om når og hvordan :-) Neste gang skal det gå :-)

Betaling ja.. det har vi ikke helt klart enda.. kanskje det går an å prute?

Uansett har vi bestemt oss for å prøve en gang til...

Åååå så spennende for dere da! Når skal du teste?? Ååå som jeg håper at dere får det til nå!!

Hausken er uansett kjempe flink - for ikke å snakke om Anna ja :-)

Tusen takk for at du skrev - kjempe koselig!!

Varme klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7273747-ung-voksen/#findComment-7353166
Del på andre sider

Hei igjen:)

Ja, kanskje det går an å prute? Tji hi hi:) Dere har jo vært "gode kunder" til nå, så litt rabatt man de kunne stå i :)

Jeg skal ta blodprøve på torsdag om mensen ikke dukker opp da.... Dritten har jo halvannet døgn på seg til, så alt er mulig...

Ja, klart dere må prøve en gang til!!!!!!!!!!!!!!!!! Må ikke gi dere enda! Jeg har 4 ivf + 1 frys bak meg, og er jeg ikke i mål nå, så blir det en runde til og enda en og enda en....heeeeeeeeeeeeeelt til jeg er i mål:)))

Hva mener Hausken når han sier at han ikke forstår hvorfor eggene dør/slutter å dele seg? Det er før du får satt de inn sant? Hvilken dager har du fått satt inn på og hva medisin brukte du?

Fikk du mange egg ut? Frys?

Vi er begge i gode hender ihvertfall, så vi skal klarer dette. Vi må bare stå litt ekstra på. Den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves:)

God klem til deg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7273747-ung-voksen/#findComment-7353490
Del på andre sider

Hei igjen!! :-)

Første gang fikk vi ut 7 egg - 6 befruktet - og ett brukbart - satt inn på dag 2 - ett fire delt egg... det festet seg, men endte i SA -uke 6

2. gang fikk vi ut 4 egg... 3 befruktet - dag 3 - var ett 5 delt, og 2 stk. var 6 delt. -. de skulle vært 8 delt alle... satt inn to - men ikke noe positiv test nei... merket det på kroppen - ikke ømme bryster eller noe.

Nå bare venter jeg på svar fra Hausken om når vi kan begynne igjen :-)

Gleder meg!

Blodprøve i morgen!! Wow!! Hvordan føler du deg da? Ååå så spennende!!

forrige gang begynte jeg å spotte noen dager før... så om du ikke gjør det, og føler at brystene er litt hard/øm - så skal du ikke se bort fra at dere har klart det :-)

Ååå som jeg ønsker deg allt godt!!

Hadde vært fantastisk om dere ble gravid nå!

Varm god klem fra vestlandet,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7273747-ung-voksen/#findComment-7361423
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...