Gå til innhold

Huffameg.. Melken forsvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min er 6 mnd gammel og har begynt å få grøt fordi mm ikke strakk til. Har ammet helt til 5 mnd :) Men nå når han får 2 skåler grøt hver dag og sover hele natten lang har produksjonen minket. Har måttet gi mme et par ganger, hvilket jeg føler som et enormt nederlag.. Har nok om morgenen når han våkner, men så dabber d liksom av etterhvert som dagen går.. Er det vanlig at det blir sånn? Noen tips for å få opp produksjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her oxo.....ganske vanlig. Og nå som gutten min fikk 6 tenner på 3,5 uke og spiste dårlig så ble det ikke akkurat noe bedre. Gutten min vil ikke ha mme heller og har i tillegg nesten ikke tid til pupp på dagtid. Blir vel snart bare morgen og kveld her:-o

Gir det jeg har og tilbyr pupp før hvert måltid men noen andre tips har jeg ikke.

Skrevet

Auda, ble litt hyling da kan jeg tenke meg :) Jeg prøver også å gi pupp før hvert måltid, men han er blitt så lat å suge virker det som. Eller så er han mer interressert i grøten hehe. Litt trist, jeg hade håpet å få amme mer siden det har gått så bra til nå.

Skrevet

Hei!

Gå inn på ammehjelpen.no Der kunne jeg lese meg frem til hvorfor min melk ble borte, har nok vært for fokusert på å holde tre timer mellom...Mista melka etter fire uker og har allerede vært nødt til å gi mme. Ikke noe nederlag syns jeg da men, bare upraktisk:-)

Lykke til!!

Skrevet

venninna mi sleit med det samme...men fikk det iorden igjen av å pumpe seg/håndmelke på natta...vi produserer mer prolaktin om natta visstnok som stimulerer melkeproduksjonen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...