Gummelillan Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Har en tendens til å få enkelte sanger på hjernen. Som liksom ikke slipper taket. For tiden er det følgende lille klappelek-sang som kommer igjen og igjen; Det var en lørdags kveld jeg var på Grand Hotell. Det kom en tjuv forbi og rappa underbuksa mi! Jeg ble forbanna på'n og slo ut tanna på'n. Og etterpå så ble vi bare venner igjen! Tror jeg snart må be 6 åringen til å lære meg en ny, for det føles ikke helt normalt at mamma går og gauler på denne.... ;-)
Ronja65 Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg har en sang om farfar... som Lasse Berghagen synger.... Kvask vask dansen.... Her er uttdrag.... I stugan i Bjursås, skulle ungarna gå på dans, en dag när braksen lekte och ingen grubbel fans. Men farfar han var gammal. Han var gammal och mådde inte bra. Ta du dina piller var det siste som dom sa. Refreng:: Meeen farfar han var rusk och rask och koka en kaffekask, så dansa han en kvaskdans vals....Han dansade med sin höger fot och ropade så et tjoooo!!!! Dom sålde farfars åkrar och dom slaktade de han kor. Så hamna han på hemmet med tårta och barnatro... Tårta och barnatro... tenker jeg det ofte er for gammle folk som hamnar på "hemmet":-)) Det er jo lit trist da! Meen ingen kan ta knekken på farfar nei:-)) Min fortapte 15 åring husker allt, så når jeg ikke husker alle refrenger så spørr jeg bare han. Må innrømme at jeg har den på hjernen ja:-))
Karomamma Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Ha ha ha, veldig bra! Uff, Gummelillan, den sangen der kan jeg og nå har den satt seg fast allerede. Det verste er at den går over i lalalalalalala og varer i det uendelige... Usj....
Gummelillan Skrevet 29. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2006 Jepp, men det verste er egentlig rumpevrikkinga som en gjør mens man synger "rappa underbuksa mi" ;-) Ser ikke helt normalt ut...
Karomamma Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Tenk på det som trim, du "lille feite". He he he.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå