Libel Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Datteren vår er 3 mnd nå, og vi har begynt å legge henne oppe på soverommet vårt. I sengen sin. Før har både jeg og babyen ligget nede i stua pga oppussing. Men så legger vi henne sånn 10 og hun sovner, men så klarer jeg ikke helt å slappe av. Sitter litt sånn og lytter og merker at jeg er litt anspent. Det var ikke sånn når hun lå i det rommet vi satt på kvelden. Jeg må nok skjerpe meg. Hva kan skje egentlig? Men jeg må opp og sjekke med jevne mellomrom. Flaks for meg at hun ikke våkner av det. Er det bare jeg som er så overhysterisk??
Libido- Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Slettes ikke =) Hva med babycall? Det har vi, selv om det bare er 3 m mellom soverommene.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Har babysense vi.. hører minsten ligge og plundre før han sovner.. Men, babycall er kanskje ønske for julen for dere? Se på finn.no eller qxl, så kan dere komme over flere til en billig penge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå