mammmamia ** Skrevet 28. november 2006 #26 Skrevet 28. november 2006 Mari81..! Hvis du har coop i nærheten, så gjorde alle de tre coop-variantene det best i denne testen, inneholder ingen skadelige eller miljøfarlige stoffer :-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. november 2006 #27 Skrevet 28. november 2006 Ja, skal heller kjøpe de! :-) Viste ikke om dette jeg, så fikk litt "vondt" når jeg leste dette! Kjempeglad for at jeg ble opplyst om dette :-)
mammmamia ** Skrevet 28. november 2006 #28 Skrevet 28. november 2006 Det går helt fint, er jo langvarig eksponering som er verst, selv om det beste er å ikke bruke det i det hele tatt, så synes bare det er kjempebra at selv om denne tråden innehold utrolig mye usakelig drittkasting så er det hvertfall noen som tar det til seg og velger riktig :-) Lykke til :-)
Libido- Skrevet 28. november 2006 Forfatter #29 Skrevet 28. november 2006 Bra noen tar det til seg =) mammamia; fint du "rydder opp" etter meg, ble bare forferdelig provosert da jeg leste den forrige linken om natusan. =)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. november 2006 #30 Skrevet 28. november 2006 :-) Bruker det ikke så veldig mye! Men pakkene går. Bruker kun til bæsj, og da bruker jeg ganske mange! Ellers så bruker jeg vann og klut :-)
animal Skrevet 28. november 2006 #31 Skrevet 28. november 2006 Takk for svar! Har fått med meg at coop sine gjorde det best, men de tålte hun altså ikke. Naive meg tenkte at siden bleiene er uten lotoin og er gode, så er sikkert våtserviettene av god kvalitet også.
mammmamia ** Skrevet 28. november 2006 #32 Skrevet 28. november 2006 Er helt enig med deg, Libido-, blir også helt forferdet når jeg leser om foreldre som bevisst påfører barna sine en risiko for sykdom og som i tillegg er stolte av det! Får helt vondt inni meg når jeg tenker på de stakkars små uskyldige barna... Og drittkastinga akselererer jo veldig takket være alle de søte anonyme her inne da, så er jaggu ikke alltid lett å holde seg ;-)
OsloMor Skrevet 28. november 2006 #33 Skrevet 28. november 2006 Herregud, for noen overdrivelser. Verden går ikke av hengslene selv om man bruker produkter fra natusan. Hva med alle de luringene som gir ungene sine skadelig mat f.eks? Mavarert som inneholder kreftfremkallende stoffer, sukker og sukkererstatningen aspartam (som forskere karakteriserer som rene rottegiften) Poenget mitt er at man må ikke miste perspektivene fullstendig, INGEN er dårlig foreldre selv om de bruker Natusan. (Selv bruker jeg ikke våtserviettene lenger, men sinksalven, shampoen og badeskummet bruker jeg.)
Libido- Skrevet 28. november 2006 Forfatter #34 Skrevet 28. november 2006 sa heller ingenting om at de var dårlige foreldre. Sa at de var råttne som gjør slikt, når de VET hva det inneholder. Er vel sikkert en grunn til at du ikke bruker det lengre?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #35 Skrevet 28. november 2006 Når man bøyer adjektivet råtten, forsvinner dobbelt-konsonanten. Alltså det heter "råTne foreldre", med en T. Synes RÅTNE foreldre er de som ikke er kompetente nok i rettskriving til å lære sine egne barn å stave når den tid kommer.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #36 Skrevet 28. november 2006 Jeg ler... Jeg har aldri lagt inn innlegg her før, leser kun for aa faa med meg nyttige tips. Maa si at dere er rare, tenk aa bruke saa mye tid og energi paa aa irritere seg over andre. Er dere klar over atdet finnes viktigere ting aa bruke tiden paa? Faa litt perspektiv da jenter! God natt! ;-)
Libido- Skrevet 28. november 2006 Forfatter #37 Skrevet 28. november 2006 kanskje jeg har lese og skrivevansker? hehe nei har ikke det da. ja håper virkelig ungen min blir god i rettskriving, at han ikke kan få barn har ikke så mye å si =P
OsloMor Skrevet 28. november 2006 #38 Skrevet 28. november 2006 Selvsagt er det en grunn til at jeg ikke bruker de, har aldri påstått at det ikke stemmmer at våtserviettene ikke er blandt de beste.. Jeg bare stusser ved den sterke karakteristikken din av disse foreldrene som benytter seg av disse våtserviettene. ALLE er forskjellig og ingen kan gjøre alt riktig, men alle kan gjøre noe riktig.
OsloMor Skrevet 28. november 2006 #39 Skrevet 28. november 2006 HE-HE nå ler jeg! Morsomt svart altså:-) God natt alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå