Gå til innhold

Ja de som bruker natusanvåtservietter er råttne foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den skriver jeg glatt under på!!

Greit for de som er uvitende om stoffene som er i de. Men de som vet om det og likevel smører inn barna med dritten, de har jeg lite til overs for. De tar de to sekunder å finne et merke som det ikke lyser natusan av. Eller pampers for den del.

Og for de som ikke vet det; Natusans servietter inneholder hormonforstyrrende stoffer.

De fjerner også oljemaling og smurning.

Vask ungen din med whitesprit heller! Den er sikkert mildere!

Handelstanden har så stor makt, at vi sikkert ikke kan tenke oss til det engang. Det skal veldig mye til for å klare å velte en storebror som natusan. Og de kaller jo drittstoffene sine for ykz3 osv. og noe nytt neste år. Nemlig for å kammuflere hva som egentlig er i de.

Nei jeg er ikke en overhysterisk mor; jeg glemmer en sjelden gang å feste bilstolen i bilen, jeg plukker opp smokken fra gulvet og gir den til mini, jeg har varmet opp mme jeg ga sist og gitt igjen fordi jeg har vært for trøtt til å lage ny.

Men jeg dynker han ikke natusan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen! Men det at de fjerner maling går mest på at det olje i det da, vanlig babyolje kan også fjerne maling..! Men er HELT 100% enig med deg, det er ikke sånn at det er vanskelig å få tak i alternativer heller, noen MÅ bare kjøpe det for å bevise for verden at man ikke er "overhysterisk" som det kalles her inne..!

Skrevet

Jeg bruker natusan og kommer ALLTID til å buker det!

Skrevet

Stakkars ungen din. ANONYM! Ser ikke ut til at du tørr stå for dine valg engang. hehe

Skrevet

Er det den dårlige samvittigheten som snakker? =)

Skrevet

Nei har ikke lest hele raporten, så bare at det var de fra coop som var mest vennlige (test vinnerne.)

Om det er hormonstoff vet jeg ærligtalt ikke, kan være andre grunner til at den kom langt ned på listen.

Skrevet

ÅÅÅ, skal man ikke bruke natusan våtservietter?? dumt at jeg har vunnet 50 BOKSER MED NATUSAN VÅTSERVIETTER da!!!!!!

Jeg kødder ikke!

*sukk*

(får bruke de til å vaske bilen da..)

Skrevet

Kjøper de billig av deg jeg anonym. Er ike redd for å si at jeg bruker dem.

Skrevet

Pampers fikk faktisk enda dårligere resultat i Grønn Hverdag sin siste test, så de er nok ikke veldig anbefalte de heller... Men har liksom alltid vært Natusan som har vært verstingen da, og som bevisst har gått ut og sagt at alle skadelige stoffer er borte, men så blir de funnet igjen og igjen og igjen... De beste er Coop sine tre typer, så kommer Aponti, Ica, SebaMed og Unique :-) Myyye bedre alternativer..!

Skrevet

Herregud,trudde dette var en side for mødre jo,er jo bare en haug me småunger her jo,som ska ha no dritt å si om alt.

Er d mulig.

Skrevet

Dette engasjerer meg, men noen ganger er det bare å gi opp å informere. Så du har klart det, jeg gidder ikke argumentere lenger:-)

Skrevet

De hadde ikke våtservietter når jeg var baby.. og jeg er ikke mer enn 25.

Uansett, som de skrev i en tidligere link. Det er faktisk mye større barnløshet, det kan komme av hormonforstyrrelser.

Og hva all kreften kommer av, vet de heller ikke, noen sammenheng kan det jo være. Misforstå meg rett, jeg mener ikke at alle som bruker natusan våtservietter får kreft =)

Skrevet

Hehe her bruker vi natusan babyolje og sjampo/såpe. Men de kom ut ok i testen på den grønne sia eller hva den het. Ellers bruker vi tørrservietter som vi våter i varmtvann selv :)

Skrevet

Oi! Det hørtes skummelt ut hvis dette er sant. Vi bruker heldigvis ikke våtservietter her hjemme, i barnehagen ligger det en pakke fra coop =) Da var jeg heldig med den. Hadde ingen anelse om hvor mye dritt de putter i altmulig rart...

Skrevet

jaha å står det alder under alle nick? neppe! Trenger ikke hetse den yngre garde for at vi prøver å gjøre en bedre jobb enn den forrige vøttø ;-)

Skrevet

Hvordan har Libero sine våtservietter gjort det i test da? Det er de eneste jenta vår ikke får utslett av.

Skrevet

nei, jeg bruker ikke natusan sine våtservietter. Og jeg synes det er bra at dere opplyser om stoffene i dem og andre våtservietter (bla. pampers sine)

Men denne tråden synes jeg ble litt i overkant.

Greit å informere, men så får foreldre ta sine egne valg!

Så, nei jeg synes ikke foreldre som bruker disse er råttne. Men jeg synes produsentene av disse og flere andre produkter som er til barn, men inneholder farlige stoffer- er råttne!

Skrevet

animal 05.05.06 - de gjorde det dessverre like dårlig som Natusan og Pampers sine, så ville kanskje heller gått over til papirservietter fuktet i babyolje..! Mye mildere og like effektivt :-) Og billig..!

Skrevet

Hmm, nå fikk jeg dårlig samvittighet :-( Skal kaste de jeg har igjen! Kjøpte masse av dem da de var på tilbud på coop obs!

Skrevet

om du står i sahara og ungen din hyler av tørst, du har ikke melk. Det står en bøtte med piss og en bøtte med rent vann foran deg...

hva velger du?

Akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...