Gå til innhold

ang hva dere kjøper til julegaver til 2-3 åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var så mange som skulle kjøpe ski. Er det til 3 åringer det da? Er vell litt tidlig med ski til en 2 åring? eller er det ikke det? kanskje vi skal kjøpe det også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vurderte ski til min 3-åring, men min kjære snublefot får vente et år til.. Når hun klarer å holde seg på bena en hel dag, kan det hende hun er moden for glatte ski på føttene

Skrevet

Min 2-åring får ikke ski i år, selv om hele familien er glad i å stå/gå på ski.

Så små bar har det vel så morsomt med akebrett, og det har ingenting å si for ferdighetene.

Skrevet

Tenkte å kjøpe en "togstasjon" i Brio serien til vår 2 åringen + noen tog eller en snuplass. Vi har masse togbanedeler og han elsker å bygge med dem og leke med togene, kan holde på i flere timer, så dette tror jeg han vil få stor glede av.

Skrevet

Tullemor fikk ski i fjor, Harepusski, da var hun 2 år og 3 mnd. I år får hun nye fine Rosa Frost ski og sko av bestemor og bestefar. ;o) I tillegg kjøper vi et lekekjøkken til henne. Storesøster skal kjøpe et kassaapparat, for det er det kuleste som finnes!

Vi ønsker også et duplobåt - Noas Ark til henne. Den har hun pekt på i flere kataloger..

Skrevet

Frøkna har på to år og fire mnd. har arva et par ski og skisko... så mormor og morfar sku kjøp stava tel ho.... Ho prøvd søskenbarnet sine ski i fjor... å syns det va vældi arti... men da va det et førfærdeli glatt hardt føre så farn mått hold ho oppe... men ho skjønnt prinsippe... så det bi arti når ho ska prøv skien i år ;D Trur kanskje vi hadd kjøpt ski tel ho om ho ikke hadd arva... men e ikke heilt sekker.... Ake brett e jo toppen da... også har vi pulk... men nu venta vi litnbaby kvært øyeblekk så det bi nok ikke nån orntlie tura... bi vel mæst rundt døran ;D

Skrevet

Jeg har kjøpt ski til dattera mi på 26mnd, men jeg vet ikke helt hvor lurt det var... med tanke på været. hehe

Noen av dere som er heldige å ha snø da? Vurderer å kjøpe sykkel til henne istedet... :-P Her er det varmt, grønt gress og fint vær. Blå himmel... Kanskje hu kan tasse rundt med skia på verandaen? hihi

Huff, jeg vil ha snø... ;)

Skrevet

Vi har hatt masse sny, men alt har regna bort i det siste... men det kjæm vel telbake sku æ tru ;D

Skrevet

Sønnen vår på akkurat 3 får ski, han klarer det fint. Klarte det også når han var 2, men det ble en del knall og fall og sure miner. he he

Men med tålmodighet fra både foreldre og barn så går det bra det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...