Gå til innhold

Modningsakupunktur anyone?

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg fikk modningsakupunktur da hun var inne for behandling hos akupunktur for tette bihuler. Hun fødte dagen derpå. Noen som vet om man kan ringe akupunktør og bestille bare modningsakupunktur? Vet jo at mange slike fagfolk er forsiktige med å 'blande seg' i naturens gang, men noen som har erfaring eller kjenner noen som har fått?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7273063-modningsakupunktur-anyone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte i dag. Er 35 + 5. Noen mener man trygt kan begynne enda tidligere, men jeg ville ikke begynne før nå da jeg hadde premature rier i uke 26.

Akupunktøren min sier at det ikke er mulig å starte fødselen med akupunktur med mindre man driver på ekstremt intensivt. Så en gang i uken kan bare hjelpe til med modning av livmorhals etc, ikke starte fødsel.

Annonse

Jeg får nåler i korsryggen, på anklene, på siden av knærne, i håndleddene, i ørene og i hodebunnen. Men jeg vet ikke hva som er for hva. Har gått hos akupunktør i mange uker pga kynnere, halsbrann, snorking, u name it :) Det er bare i dag jeg har fått for modningen.

Jeg har gått til modningsakupunktur i 4 uker (har 2 dager til termin), og her er det ingen fødsel på gang, så det er ingen grunn til å tro at akupunktur setter i gang fødsel. Jeg får nåler i ryggen (tror de mest er for søvn), ved tommelen, anklene og leggene/knærne (ser ikke helt hvor hun setter de lenger). De siste ukene har hun intensivert behandlingen litt med nåler andre steder, men dette ville hun ikke gjøre før jeg var to uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...